نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

سری ردمجیک 9S پرو برای به چالش کشیدن گوشی‌های گیمینگ معرفی شدند

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
سری ردمجیک 9S پرو برای به چالش کشیدن گوشی‌های گیمینگ معرفی شدند

گجت نیوز/ سری گوشی های ردمجیک 9S پرو – Red Magic 9S Pro در نسخه استاندارد و پلاس با قابلیت‌های هوش مصنوعی جذاب و مشخصات سخت افزاری باورنکردنی رونمایی شدند.
 
خانواده ردمجیک 9S پرو جدیدترین گوشی کمپانی Red Magic هستند که پس از افشای تصاویر واقعی و حضور در بنچمارک انتوتو سرانجام به طور رسمی معرفی شدند. این خانواده که از دو مدل «پرو» و «پرو پلاس» تشکیل شده‌اند، قصد دارند با تکیه بر مشخصات سخت افزاری قدرتمند و قابلیت‌های هوش مصنوعی خود تجربه بازی با گوشی‌های موبایل را ارتقا دهند. در ادامه با مشخصات این دو گوشی بیشتر آشنا خواهیم شد.

سری ردمجیک 9S پرو؛ هوش مصنوعی در خدمت گیمینگ
گوشی های گیمینگ جدید رد مجیک صفحه نمایشی ۶.۸ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس دارند که از پانل‌های اولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. علاوه بر این، حداکثر روشنایی این صفحه نمایش نیز ۱۶۰۰ نیت بوده و کار کردن با آن به‌مدت طولانی حداقل فشار را به چشم وارد خواهد کرد.




این گوشی‌های پرچمدار از نمونه‌ای اورکلاک شده از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام نیز بهره برده و با حداکثر 24 گیگ رم LPDDR5X و یک ترابایت حافظه داخلی دستگاهی قدرتمند برای اجرای بازی‌های موبایلی، پردازش سریع داده‌ها و مالتی تسکینگ به شمار می‌روند.

علاوه بر این، یک ورق تک‌لایه محفظه بخار با مساحت ۱۰۱۸۲ میلیمتر مربع در کنار یک فن با حداکثر سرعت چرخش ۲۲ هزار دور در دقیقه نیز مسئولیت خنک کردن اجزای داخلی این دستگاه‌ها را بر عهده دارند؛ ضمن آن که استفاده از یک ژل خنک‌کننده جدید نیز تضمین‌کننده عملکرد بی‌نقص آن‌ها بدون نگرانی از داغ کردن است.





خانواده گوشی های ردمجیک 9S پرو همچنین از یک ماژول دوربین سه‌گانه در پشت بهره می‌برد. حسگر اصلی دوربین این گوشی 50 مگاپیکسلی ( سامسونگ GN5) است و در کنار آن نیز یک حسگر 50 مگاپیکسلی فوق عریض (سامسونگ JN1) و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو تعبیه شده‌اند. از سوی دیگر دوربین سلفی نیز رزولوشنی 16 مگاپیکسلی خواهد داشت.




سری Red Magic 9S Pro همچنین در دو ظرفیت مختلف باتری به دست مشتریان خواهد رسید. مدل استاندارد این گوشی یک باتری 6500 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و از شارژ سریع 80 واتی بهره‌مند خواهد بود؛ درحالیکه مدل پرو پلاس از یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع باورنکردنی 165 وات استفاده خواهد کرد.

هوش مصنوعی؛ برگ برنده پرچمداران گیمینگ Red Magic
رابط کاربری Redmagic 9.5 که بر پایه اندروید 14 طراحی شده و روی پرچمداران گیمینگ جدید رد مجیک نصب است با ارائه قابلیت‌های جذاب سخت افزاری و هوش مصنوعی یکی از ویژگی‌های جذاب آن‌ها به شمار می‌رود.

یکی از قابلیت‌های جذاب هوش مصنوعی این گوشی «راهنمای هوشمند» است که بازی‌ها و محتوای مناسب با کاربر را به او پیشنهاد داده و از فرامین صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین قابلیت AI Trigger نیز به‌طور هوشمندانه و بر اساس سبک بازی کاربر کاربری کلیدهای تریگر دستگاه را تغییر می‌دهد تا بهترین عملکرد از آن حاصل شود.







گوشی‌های سری ردمجیک 9S پرو همچنین قادرند از طریق هوش منصوعی به صداهای داخل بازی گوش کرده و به کاربران برای تصمیم‌گیری در طول مراحل کمک کنند. از سوی دیگر REDMAGIC Highlights هم با ثبت و ذخیره سریع تصویر و ویدیو از محیط بازی، تولید محتوا از گیم پلی را بسیار سریع‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

در کنار موارد یاد شده، دیگر قابلیت‌های هوش مصنوعی این گوشی نیز عبارتند از امکان تنظیم و شخصی‌سازی صفحه نمایش از طریق صدا و به‌صورت دینامیک، تشخیص دقیق‌تر صحنه‌های بازی که به عملکرد بهتر AI در طول بازی کمک بسیاری می‌کند.علاوه بر ویژگی‌ها و قابلیت‌های مخصوص گیمینگ، هوش مصنوعی به کار رفته در این گوشی همچنین قابلیت‌های عمومی جذابی مثل ویرایش تصاویر، تولید والپیپر و دستیار نگارش متون را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.



قیمت سری Red Magic 9S Pro
پرچمداران گیمینگ جدید رد مجیک در نسخه‌های مختلفی روانه بازار خواهند شد که مشخصات و قیمت هریک را در جدول زیر مشاهده خواهید فرمود:

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره