نماد آخرین خبر

نینتندو از برنامه‌های خود برای جلوگیری از احتکار شدن کنسول سوییچ 2 می‌گوید

منبع
ترنجي
بروزرسانی
نینتندو از برنامه‌های خود برای جلوگیری از احتکار شدن کنسول سوییچ 2 می‌گوید

ترنجی/ هنگام عرضه کنسول مورد انتظار سوییچ 2، بدون شک یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که نینتندو باید با آن دست و پنجه نرم کند، جلوگیری از ایجاد بازار سیاه توسط احتکار کنندگان برای فروش این محصول است. اکنون، مدیر عامل شرکت توضیح می‌دهد که چگونه قصد دارد بر این چالش غلبه کند. او معتقد است که کمبود قطعات نیمه‌هادی که پیش از این پاسخ به تقاضا برای محصولات این شرکت را سخت می‌کرد تمام شده است و نینتندو می‌تواند بدون مشکل کنسول آینده خود را تعداد بسیار بالایی تولید کند.


نینتندو قصد دارد با افزایش تولید از احتکار سوییچ 2 جلوگیری کند
در جریان جلسه سهامداران نینتندو در سال گذشته، رهبران شرکت ژاپنی توضیح دادند که چگونه قصد دارند از خرید کنسول Switch 2 توسط احتکار کنندگان و سپس فروش مجدد آن با قیمتی بالاتر به مصرف گنندگان جلوگیری کند. امسال نیز طی رویدادی با ماهیت یکسان، مجدداً از مدیران نینتندو سوال مشابهی پرسیده شد.

پاسخی که شانتارو فوروکاوا، رئیس نینتندو به آن داد، اساساً همان پاسخی است که در سال 2023 شنیدیم. این شرکت قصد دارد کنسول‌های نسل بعدی خود در حجم کافی برای پاسخگویی به تقاضا تولید کند. به عبارت دیگر، نینتندو می‌خواهد مطمئن شود که مردم به سادگی نیازی به مراجعه به eBay یا پلتفرم‌های مشابه برای خرید سوییچ جدید نخواهند داشت. او معتقد است هر کسی باید بتواند به نزدیک‌ترین فروشگاه لوازم الکترونیکی رفته و کنسول را بخرد یا آن را سفارش دهد.

افزایش نرخ تولید ظاهراً تنها اقدامی نیست که نینتندو قصد انجام آن را دارد، اما فوروکاوا از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد. هنگام صحبت در مورد کمبود نیمه هادی که در سال‌های اخیر(مخصوصاً در زمان همه‌گیری کرونا) بر بسیاری از شرکت‌ها تأثیر گذاشته است، فوروکاوا اطمینان داد که این مشکل از بین رفته است و هیچ چیز مانع انجام تجارت معمول نینتندو نمی‌شود. مدیرعامل نینتندو درباره این موضوع می‌گوید:

سال گذشته و سال قبل، به دلیل کمبود قطعات نیمه هادی نتوانستیم مقادیر کافی سخت افزار نینتندو سوییچ تولید کنیم، اما این وضعیت اکنون بهتر شده است.
در ماه مه(اردیبهشت) 2024، نینتندو برنامه‌های خود را برای معرفی کنسول بعدی خود در «این سال مالی» تأیید کرد. به این معنی که جانشین سوییچ حداکثر تا پایان مارس(فروردین) 2025 رونمایی خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر