نماد آخرین خبر

شبکه اجتماعی تردز حالا ۱۷۵ میلیون کاربر دارد

منبع
زوميت
بروزرسانی
شبکه اجتماعی تردز حالا ۱۷۵ میلیون کاربر دارد

زومیت/ تردز، شبکه‌ی اجتماعی نوظهور متا، پس از گذشت حدود یک‌ سال از انتشارش به ۱۷۵ میلیون نفر کاربر رسید.
 
مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، اعلام کرد که تعداد کاربران تردز از مرز ۱۷۵ میلیون نفر کاربر ماهانه عبور کرده است. این شبکه‌ی اجتماعی در ۵ جولای ۲۰۲۳ (۱۴ تیر ۱۴۰۲) در اپ استور منتشر شد.

تردز رقیب مستقیم ایکس محسوب می‌شود و از زمان انتشارش تاکنون، رشد نسبتاً ثابتی را از نظر تعداد کاربران تجربه کرده است.

برخلاف فیسبوک و واتساپ و اینستاگرام، متا هنوز تعداد کاربران روزانه‌ی تردز را اعلام نکرده است که نشان می‌دهد این شبکه‌ی اجتماعی احتمالاً کاربران دائمی زیادی ندارد.

پیش‌تر گزارش شد که بخش زیادی از رشد تردز نتیجه‌ی تبلیغاتش در اینستاگرام بوده است. هر دو اپلیکیشن را می‌توان با یک حساب کاربری مشترک استفاده کرد و انتظار نمی‌رود در آینده این موضوع تغییر کند.

آمار کاربران ماهانه‌ی تردز می‌تواند برای متا دستاوردی بزرگ باشد. زاکربرگ می‌گوید که تردز می‌تواند به اپلیکیشنی با یک میلیارد نفر کاربر تبدیل شود.

برای دستیابی به اهداف بلندپروازانه، متا روی بازارهایی مانند ژاپن تمرکز دارد که به‌باور این شرکت، فرصت‌های بیشتری برای کسب سهم بازار در آن وجود دارد.

تردز فعلاً ازنظر مالی محصولی زیان‌ده برای متا محسوب می‌شود. گفته می‌شود که مدیران متا به‌دنبال نمایش تبلیغات در این پلتفرم هستند؛ اگرچه برنامه‌ی دقیق هنوز مشخص نیست.

یکی از احتمالات این است که تردز از سیستم تبلیغات موجود در اینستاگرام پیروی کند. تردز می‌تواند به مکان جذابی برای آگهی‌دهندگانی تبدیل شود که به‌دنبال بستر جایگزینی برای تبلیغ برند خود به‌جای ایکس هستند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر