نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

ساعت هوشمند بعدی برند CMF ناتینگ، حاشیه قابل‌ تعویض خواهد داشت

منبع
زوميت
بروزرسانی
ساعت هوشمند بعدی برند CMF ناتینگ، حاشیه قابل‌ تعویض خواهد داشت

زومیت/ برند CMF ساعت هوشمند بعدی خود را با حاشیه‌ی قابل‌ تعویض عرضه خواهد کرد.
 
درحالی‌که اکثر تولیدکنندگان ساعت هوشمند روی شخصی‌سازی نرم‌افزاری تمرکز کرده‌اند، زیر برند Nothing با نام CMF، با ایده‌های متفاوت وارد میدان شده است. مدتی قبل خبر رسید که گوشی هوشمند میان‌رده‌‌ی بعدی این برند از سیستم منحصربه‌فردی برای شخصی‌سازی پنل پشتی و لوازم‌جانبی بهره خواهد برد. حالا CMF با انتشار پستی در ایکس نشان داده است که این رویکرد برای نسل دوم ساعت هوشمندش، یعنی CMF Watch Pro 2 نیز تکرار خواهد شد.

CMF در جریان کمپین تبلیغاتی پیش‌از عرضه، تأیید کرده است که Watch Pro 2 از حاشیه‌ی قابل‌تعویض بهره خواهد برد. آن‌ها همچنین تصویری منتشر کرده‌اند که نمایی کلی از این قابلیت را نشان می‌دهد، اما جزئیاتی درمورد نحوه‌ی کارکرد سیستم مذکور ارائه نشده است.


The Nothing & CMF Fan Hub

برخلاف گوشی CMF Phone 1 که با پیچ‌های روباز و دکمه‌ی چرخان در گوشه‌ی پایین سمت‌ راست، امکان تعویض قاب پشتی و اتصال لوازم‌جانبی را فراهم می‌کند، تصاویر رسمی منتشرشده از Watch Pro 2، بدنه‌ای صاف و گرد را بدون هیچ نقطه‌ی اتصال مشخصی به‌نمایش می‌گذارند.

تصویری که اکانت NothingCMFFans در ایکس، از CMF Watch Pro 2 به‌اشتراک گذاشته است حاشیه‌ای مشکی را نشان می‌دهد که ظاهری جعبه‌ای‌تر به این محصول بخشیده است. به‌هر حال، در این تصویر نیز جزئیات زیادی از روش کارکرد سیستم تعویض‌حاشیه‌ی دستگاه به‌چشم نمی‌خورد، بنابراین، حدس زده می‌شود که از آهنربا برای اتصال بهره می‌برد.

قیمت ساعت هوشمند بعدی CMF یعنی Watch Pro 2 هنوز مشخص نیست. این محصول در تاریخ ۸ جولای (۱۸ تیر ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد و در آن زمان شاهد انتشار اطلاعات رسمی و دقیق خواهیم بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر