نماد آخرین خبر

وان‌پلاس واچ 2R رونمایی شد؛ ساعت پیشرفته و خوش‌قیمت با پنل اولد

منبع
زوميت
بروزرسانی
وان‌پلاس واچ 2R رونمایی شد؛ ساعت پیشرفته و خوش‌قیمت با پنل اولد

زومیت/ وان‌پلاس ساعت هوشمند جدید خود با نام وان‌پلاس واچ 2R را رونمایی کرد. این ساعت از ۲ پردازنده برای ارائه‌ی عملکرد بهتر بهره می‌برد.
 
وان‌پلاس ساعت هوشمند جدید وان‌پلاس واچ 2R را رونمایی کرد. این محصول نسخه‌ی اقتصادی‌تر وان‌پلاس واچ ۲ به‌شمار می‌رود که اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی شد.

شباهت‌های وان‌پلاس واچ 2R به نسل قبلی آن بسیار زیاد است و احتمال دارد در نگاه اول تشخیص آن‌ها از یکدیگر دشوار باشد. هر دو ساعت از دو دکمه‌ی کناری برای دسترسی به منو برنامه‌ها و یک دکمه‌ی قابل‌تنظیم بهره می‌برند. واچ 2R در دو رنگ سبز جنگلی و خاکستری تیره عرضه می‌شود که مشابه رنگ‌های نسل قبلی است.

وان‌پلاس واچ 2R به نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی OLED مجهز و ۲۵ درصد سبک‌تر از وان‌پلاس واچ ۲ است. وان‌پلاس واچ 2R جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل Wear OS 4.0 گوگل را اجرا می‌کند. پردازنده‌ی این ساعت نیز اسنپدراگون W5 کوالکام است که با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه شده است.

وان‌پلاس واچ 2R از همان تراشه‌ی کم‌مصرف BES 2700 MCU استفاده می‌کند که در نسل قبلی نیز وجود داشت. استفاده از این معماری دوگانه با مدیریت برخی از وظایف سبک‌تر و عملکرد و مصرف انرژی ساعت را بهینه می‌کند.


OnePlus

اتصال GPS در این ساعت با پشتیبانی از سیگنال‌های L1 GPS و L5 GPS دوبانده بهبود یافته است. استفاده از آنتن‌های جداگانه برای هر سیگنال GPS باید به موقعیت‌یابی دقیق‌تر منجر شود.

از دیگر ویژگی‌های مهم وان‌پلاس واچ 2R می‌توان به NFC برای پرداخت‌های بدون تماس، مجموعه‌ی کامل برنامه‌های گوگل و قابلیت Fast Pair برای اتصال سریع به دستگاه‌ها و حساب کاربری گوگل اشاره کرد.

وان‌پلاس ادعا می‌کند که سیستم OHealth در واچ 2R بهبود یافته است. این سیستم شامل ردیابی پیشرفته برای بیش از ۱۰۰ ورزش و حالت ورزشی ازجمله بدمینتون و تنیس و اسکی می‌شود.

با‌توجه‌به استاندارد مقاومت به آب و گردوغبار IP68، می‌توان این ساعت هوشمند وان پلاس را تقریباً در هر جایی استفاده کرد. همچنین به‌لطف استاندارد مقاومت 5ATM، شنا‌کردن با آن نیز بدون مشکل امکان‌پذیر است.

باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی وان‌پلاس واچ 2R تا ۱۰۰ ساعت استفاده‌ی معمولی شارژدهی دارد. این ساعت وان پلاس از شارژ سریع VOOC 7.5 واتی نیز برای شارژ مجدد با استفاده از صفحه‌ی شارژ مغناطیسی USB-C پشتیبانی می‌کند.


فروش جهانی وان‌پلاس واچ 2R از امروز، ۲۶ تیر، در اروپا آغاز می‌شود. قیمت ساعت هوشمند وان‌پلاس ۲۲۹٫۹۹ دلار تعیین شده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر