نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

رد مجیک 9 اس پرو جهانی شد؛ یک گوشی قدرتمند برای گیمرها

منبع
ديجي رو
بروزرسانی
رد مجیک 9 اس پرو جهانی شد؛ یک گوشی قدرتمند برای گیمرها

دیجی رو/ کمپانی نوبیا، با برند گیمینگ رد مجیک خود، تنها دو هفته پس از معرفی در چین، گوشی هوشمند «رد مجیک 9 اس پرو» (Red Magic 9S Pro) را به صورت جهانی عرضه کرد. برخلاف چین که هر دو مدل 9 اس پرو و 9 اس پرو پلاس به بازار عرضه شده‌اند، در سطح بین‌المللی، تنها مدل 9 اس پرو در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با ما همراه باشید.

رد مجیک 9 اس پرو که به طور خاص برای گیمرها طراحی شده، با بهترین سخت افزار ممکن برای اجرای روان بازی‌های سنگین، به میدان آمده است. قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه قدرتمند و اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 3 است که می‌تواند عملکردی بهینه را برای بازی در اختیار کاربران قرار دهد.



علاوه بر پردازنده قدرتمند، رد مجیک 9 اس پرو از یک باتری حجیم 6500 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی 80 وات، نگرانی بابت تمام شدن شارژ باتری در حین بازی را به حداقل می‌رساند. این فناوری می‌تواند باتری گوشی را در مدت زمان کوتاهی شارژ کند تا گیمرها بتوانند بدون وقفه به تجربه بازی‌های مورد علاقه خود بپردازند.

رد مجیک 9 اس پرو در دو نسخه مختلف عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها دارای 12 حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بوده و دیگری هم از 16 حافظه رم به همراه 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. هرکدام از این نسخه‌ها نیز در دو رنگ مختلف به بازار می‌آیند.

نسخه 12/256 گیگابایتی در رنگ‌های سفید و خاکستری و با قیمت 649 دلار به فروش می‌رسد، در حالی که نسخه 16/512 گیگابایتی در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری و با قیمت 799 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.



کمپانی نوبیا برای ترغیب کاربران به پیش‌خرید این گوشی، پیشنهاد ویژه‌ای را در نظر گرفته است. در طول هفته اول پیش‌فروش (تا تاریخ 30 ژوئیه)، کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغ ناچیز 1 دلاری پیش‌خرید خود را ثبت کنند. پس از ثبت پیش‌خرید، ایمیلی حاوی کد تخفیفی به ارزش 30 دلار برای هر خرید از وب‌سایت redmagic.gg برای کاربر ارسال خواهد شد.

با در نظر گرفتن مشخصات قدرتمند، باتری حجیم و قابلیت شارژ سریع، رد مجیک 9 اس پرو گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمرهای حرفه‌ای و افرادی است که به دنبال تجربه‌ای روان و بدون وقفه از بازی‌های سنگین بر روی گوشی هوشمند خود هستند. عرضه جهانی این گوشی و قیمت‌گذاری مناسب آن، می‌تواند برای گیمرها در سراسر جهان، به ویژه با در نظر گرفتن پیشنهاد ویژه پیش‌خرید، خبر خوبی باشد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم