نماد آخرین خبر

حالا می‌توانید تا ۲۰ آهنگ به ریلز اینستاگرام اضافه کنید

منبع
تکفارس
بروزرسانی
حالا می‌توانید تا ۲۰ آهنگ به ریلز اینستاگرام اضافه کنید

تکفارس/ قابلیت جدید معرفی شده برای اینستاگرام اکنون به ریلز می‌آید. این به‌روزرسانی‌ امکان اضافه کردن چندین آهنگ به ریلزهای اینستاگرام را فراهم می‌کند.

اینستاگرام که با به‌روزرسانی‌های پیوسته خود هدف جذب بیشتر کاربران را دارد، با معرفی این قابلیت جدید توانسته توجه سازندگان ریلز را به خود جلب کند. با به‌روزرسانی بزرگی که امروز عرضه شده است، قابلیت چندصدایی (multi-sound) اکنون برای ریلزهای اینستاگرام در دسترس است. در اینجا جزئیات این قابلیت را بررسی می‌کنیم.

اینستاگرام پیش از این گزینه‌های محدودی برای ویرایش صدا برای سازندگان ریلز ارائه می‌داد، اما اکنون با به‌روزرسانی اخیر خود این محدودیت‌ها را حذف کرده و امکان افزودن تا ۲۰ صدای مختلف را به‌طور همزمان فراهم کرده است. این به‌روزرسانی که با عنوان قابلیت چندصدایی معرفی شده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا ۲۰ آهنگ مختلف را در یک ویدیوی ریلز استفاده کنند.

پیش از این به‌روزرسانی، کاربران مجبور بودند برای ترکیب صداها از چندین برنامه‌ مختلف استفاده کنند، اما اکنون می‌توانند همه فعالیت‌های ویرایش صدا را داخل خود اینستاگرام انجام دهند. یکی از بهترین قابلیت‌های این به‌روزرسانی امکان افزودن صداهای مختلف به لحظات مختلف وجود دارد. این بدان معناست که می‌توانید صدای دلخواه را در لحظه دلخواه به ویدیوی خود اضافه کنید.

علاوه بر این، با قابلیت چندصدایی، قادر هستید میکس‌های شخصی‌سازی‌شده‌ برای ویدیوی ریلز اینستاگرام خود خلق کنید. همچنین می‌توانید صدای خود را بر روی صداهای موجود اضافه کنید، یا به آن افکت‌ اضافه کنید و غیره. این به‌روزرسانی که از امروز به‌صورت جهانی منتشر شده است، ممکن است بلافاصله برای همه در دسترس نباشد، اما در روزهای آینده برای همه کاربران منتشر خواهد شد.

برای استفاده از این قابلیت جذاب کافیست که بر روی دکمه بعلاوه در صفحه اصلی کلیک کنید و از آنجا بخش بارگذاری ریلز را انتخاب کنید. سپس مانند گذشته ویدیوی ریلز خود را ضبط یا بارگذاری کرده و روی دکمه بعدی کلیک کنید. در اینجا می‌توانید برای باز کردن پنل ویرایش صفحه را به بالا بکشید و از طریق دکمه افزودن صدا، تا ۲۰ صدای مختلف را اضافه کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره