نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

ادوبی ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی برای فتوشاپ و ایلاستریتور منتشر کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

دیجیاتو/ ادوبی امروز از چند ابزار و قابلیت هوش مصنوعی جدید برای فتوشاپ و ایلاستریتور پرده برداشت که به کاربران در انجام سریع‌تر کارها کمک می‌کنند. جذاب‌ترین به‌روزرسانی با مدل جدید Firefly Vector 2 به ایلاستریتور می‌آید که به کاربر اجازه می‌دهد با متن توصیفی به شکل‌ها وکتور اضافه می‌کند.

به‌ گزارش ورج، مدل هوش مصنوعی Firefly Vector 2 که از امروز در حالت بتای عمومی در دسترس قرار می‌گیرد، شبیه Generative Shape Fill است که به کاربر اجازه می‌دهد وکتورهای پرجزئیاتی را از طریق دستورات متنی به شکل‌ها اضافه کنند. این مدل به‌روزشده قابلیت بتای Text to Pattern را هم بهبود بخشیده که می‌تواند برای خلق الگوهای وکتور مقیاس‌پذیر و شخصی‌سازی‌شده مثلاً برای والپیپرها استفاده شود. همچنین Style Reference را داریم که حالا می‌تواند خروجی‌هایی به‌صورت آینه (یعنی برعکس‌شده) از طرح‌های موجود تولید کند.

خلق تصاویر با هوش مصنوعی مولد در ادوبی فتوشاپ
فتوشاپ هم چند قابلیت جدید دریافت کرده است. ویژگی Generate Image با قدرت مدل Firefly Image 3 حالا به‌صورت عمومی در دسترس اپ‌های دسکتاپ و وب فتوشاپ قرار دارد و به شما اجازه می‌دهد مشابه Dall-E یا میدجرنی، از صفر با دستورات متنی تصویر خلق کنید. قابلیت Enhance Detail در بخش Generative Fill نیز اکنون می‌تواند هنگام استفاده در تصاویر بزرگ، وضوح و جزئیات بیشتری ارائه کند.


ابزار Selection Brush در فتوشاپ هم حالا در دسترس عموم قرار گرفته است تا کاربران بتوانند راحت‌تر اشیای خاص یک بوم را با رنگ‌زدن روی آن‌ها انتخاب و از یکدیگر جدا کنند.

«دیپا سارامانیام»، معاون بازاریابی محصول ادوبی Creative Cloud درباره ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد می‌گوید: «هدف ما توانمندسازی تمام متخصصان در مسیر تحقق‌ تصورات خلاقانه آن‌هاست. باور داریم هر گذار فناوری بزرگ فرصت‌هایی را برای ارائه محصولات و نوآوری به مشتریان ما فراهم می‌کند و تمرکز ما بر استفاده از قدرت هوش مصنوعی مولد برای تقویت خلاقیت و قدرت بیان انسان‌هاست، نه جایگزین‌کردن آن.»

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره