نماد آخرین خبر

تریلر جدید Warhammer 40,000: Space Marine 2 سلاح‌های مختلف را نشان می‌دهد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ جدیدترین تریلر بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 به نمایش رویکردهای مختلف مبارزات با استفاده از سلاح‌های گوناگون اختصاص دارد.
   
 
استودیو سیبر اینتراکتیو در جدیدترین تریلر بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 به نمایش یکی از نقاط قوت آن یعنی استراتژی‌های مختلف مبارزه با انواع سلاح‌های سرد و گرم پرداخته است. در این تریلر می‌توانیم اولین نگاه به اسلحه Plasma Incinerator را داشته باشیم و پس از آن طیف‌های مختلف مبارزه‌ای که تفنگداران فضایی می‌توانند برای جنگیدن با دشمن در پیش بگیرند، نشان داده می‌شود.

بازیکن‌ها در Warhammer 40,000: Space Marine 2 به‌مانند بازی اول می‌توانند درهر‌زمان و به‌شکلی یکپارچه بین مبارزه نزدیک با سلاح سرد یا شلیک با تفنگ‌ها از راه دورتر سوییچ کنند؛ برای مثال اگر در میانه نبرد متوجه شوید استفاده از Heavy Bolter چندان سودمند نیست، می‌توانید بدون درنگ از سلاح‌های دیگر ازجمله Plasma Incinerator برای سلاخی دشمنان پیش رو بهره ببرید. همچنین بازیکن‌ها نیازی به نگرانی برای مدیریت تجهیزات خود ندارند؛ چراکه جعبه‌های مهمات در سراسر محیط‌های بازی پراکنده شده‌اند تا بازیکن‌ها را مسلح نگه دارند.


در کنار انواع سلاح‌ سرد و گرم، بازیکن‌ها می‌توانند از ضربات فیزیکی قهرمان بازی استفاده کنند. قهرمان بازی می‌تواند دشمنان بیگانه را به زمین بکوبد یا با پرواز کردن خود را برای ضربه‌ای کوبنده و برق‌آسا آماده کند. همچنین انواع حرکات تمام‌کننده خشن ازجمله منفجر کردن سر دشمن با زانو یا فرو کردن تیغه‌هایشان در بدن خودشان برای بازیکن‌ها فراهم شده است.

بازی تیراندازی و اکشن Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ (۶ سپتامبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره