نماد آخرین خبر

پیکسل واچ 3 گوگل در پوسترهای تبلیغاتی به‌طور کامل فاش شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
پیکسل واچ 3 گوگل در پوسترهای تبلیغاتی به‌طور کامل فاش شد

ترنجی/ هر چه به زمان برگزاری رویداد آینده گوگل در تاریخ 23 مرداد نزدیک‌تر می‌شویم، جزئیات بیشتری از گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند این شرکت به بیرون درز می‌کند. اکنون به‌لطف Android Headlines، پوسترهای تبلیغاتی پیکسل واچ 3 گوگل فاش شده است که تقریباً اکثر جزئیات پیرامون این دو مدل ساعت هوشمند در اندازه‌های 41 و 45 میلی‌متری را پوشش می‌دهد.

پیکسل واچ 3 گوگل
این تصاویر اساساً تأیید می‌کنند که گوگل دو اندازه را برای پیکسل واچ 3 ارائه می‌کند: یک مدل 41 میلی‌متری (مشابه پیکسل واچ 2) و یک مدل بزرگتر 45 میلی‌متری. مدل کوچک‌تر با 10 درصد مساحت نمایشگر بیشتر ظاهر می‌شود که نشان‌دهنده حاشیه‌های باریک‌تر صفحه‌نمایش آن است، درحالی‌که نسخه ۴۵ میلی‌متری 40 درصد مساحت نمایشگر بیشتر در مقایسه با Pixel Watch 2 دارد.

پیکسل واچ 3 همچنین از فناوری نمایشگر Actua گوگل استفاده خواهد کرد که حداکثر روشنایی 2000 نیتی را ارائه می‌دهد که دو برابر روشن‌تر از پیکسل واچ 2 است. تصاویر همچنین ادعا می‌کنند که پیکسل واچ 3 نمایشگری فوق‌العاده پاسخگو خواهد داشت که به‌طور بالقوه به رفرش‌ریت بالاتر نمایشگر اشاره دارد.


به‌نظر می‌رسد عمر باتری با مدل‌های قبلی مطابقت داشته باشد و نوید می‌دهد تا ۲۴ ساعت استفاده با نمایشگر همیشه روشن و تا ۳۶ ساعت در حالت صرفه‌جویی در باتری دوام می‌آورد. بااین‌حال، می‌توانیم ببینیم که پیکسل واچ 3 41 میلی‌متری نسبت‌به مدل قبلی خود 20 درصد شارژ سریع‌تری دارد.

تصاویر فاش‌شده همچنین طیف وسیعی از ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید طراحی‌شده برای Pixel Watch 3 را برجسته می‌کنند. این موارد شامل ادغام Nest doorbell و دوربین به‌طور مستقیم روی مچ دست است که نظارت و راحتی در زمان واقعی را برای کاربران فراهم می‌کند. طرفداران تناسب‌اندام به‌ویژه دوندگان نیز، از توانایی ایجاد دویدن‌های سفارشی، مسابقه با تمرینات قبلی و دریافت بازخورد در زمان واقعی در مورد فرم خود، ازجمله آهنگ و گام، خشنود خواهند بود.

این ساعت قابلیت‌های موجود مانند کنترل دوربین گوشی و استفاده از Google Wallet برای پرداخت‌ها را نیز حفظ خواهد کرد. علاوه‌بر این، ویژگی Morning Brief نیز وجود دارد که معیارهای کلیدی سلامت و تناسب‌اندام را هر روز صبح خلاصه می‌کند و به کاربران یک نمای کلی شخصی از وضعیت آن‌ها ارائه می‌دهد.

درحالی‌که اطلاعات فاش‌شده به ویژگی‌های هوش مصنوعی مبتنی‌بر جمنای که به ساعت‌های پیکسل می‌آیند اشاره نمی‌کند، می‌توان تصور کرد که Pixel Watch 3 تا حدودی از قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل بهره می‌برد.

درحالی‌که همه این قابلیت‌ها مطمئناً هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، یک گزارش پیشین بیان می‌کرد که Pixel Watch 3 نسبت‌به ساعت‌های پیکسل فعلی افزایش قیمت قابل‌توجهی خواهد داشت.

نظر شما درباره پیکسل واچ 3 چیست؟


در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره