نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

آپدیت جدید تلگرام از راه رسید

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجی/ تلگرام با انتشار جدیدترین آپدیت خود، تجربه درون‌برنامه‌ای را بهبود می‌بخشد و راه جدیدی برای تعامل با مرورگر و یک مینی اپ استور برای اپلیکیشن‌های بومی اضافه می‌کند.

مینی اپ استور و راه جدید برای تعامل با مرورگر داخلی در آپدیت جدید تلگرام
طبق گفته تلگرام، بیش از 500 میلیون کاربر ماهانه (از 950 میلیون مجموع کاربران) با اپلیکیشن‌های کوچک در سرویس پیام‌رسان تعامل دارند. این اپلیکیشن‌ها شامل بازی‌ها، مدل‌های هوش مصنوعی و ابزارهای عجیب‌وغریب هستند که به تجربه کلی تلگرام اضافه می‌شوند. این یعنی حدود 450 میلیون کاربر ماهانه از این افزونه‌های درون‌برنامه‌ای استفاده نمی‌کنند.
 
برای تغییر این رویه، مینی اپ استور جدیدی به این پیام‌رسان اضافه شده است که روند وارد کردن اپلیکیشن‌ها را به روشی آسان‌تر تسهیل می‌کند. اکنون یک تب «App» درکنار چت‌ها و کانال‌ها ظاهر می‌شود که اپلیکیشن‌های محبوب را به نمایش می‌گذارد. باز کردن اپلیکیشن موردنظر نیز، شما را به مرورگر درون‌برنامه‌ای می‌برد.

مرورگر جدید نیز تغییرات مثبتی را به خود دیده است. به‌جای بستن مرورگر، کاربران می‌توانند آن را minimize کرده و پیشرفت خود را ذخیره کنند. این برای باز کردن لینک‌ها و ادامه جستجو با حفظ صفحه وب مفید خواهد بود. این یک قابلیت خوب برای کاربرانی است که از مرورگر ارائه‌شده به‌جای باز کردن آن در کروم یا مرورگر دیگری استفاده می‌کنند.


مینی اپ استور و راه جدید برای تعامل با مرورگر داخلی در آپدیت جدید تلگرام

تلگرام اشاره می‌کند که این به‌روزرسانی از امروز منتشر می‌شود، اگرچه ما مطمئن نیستیم که چه زمانی برای همه کاربران در دسترس خواهد بود. به‌نظر می‌رسد تغییرات جدید رایگان هستند و منحصر به کاربران پریمیوم نخواهد بود.

نظر شما درباره جدیدترین آپدیت تلگرام چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره