نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

مشخصات کلیدی تکنو Phantom V Fold 2 5G فاش شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
مشخصات کلیدی تکنو Phantom V Fold 2 5G فاش شد

ترنجی/ مشخصات کلیدی تکنو Phantom V Fold 2 5G در میان داده های کنسول گوگل پلی و وب‌سایت صدور گواهینامه TUV Rheinland مشاهده شده است. این دستگاه موفق به دریافت تاییدیه های Bluetooth SIG و EEC نیز شده بود. این تلفن هوشمند تاشو به‌عنوان جانشین Tecno Phantom V Fold وارد بازار می‌شود.

تکنو Phantom V Fold 2 5G به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس مجهز می‌شود
تکنو فانتوم V فولد ۲ با شماره مدل AE10 در میان داده های کنسول گوگل پلی و تاییدیه TUV Rheinland ظاهر شده است. این دستگاه به تراشه مدیاتک مجهز شده است. CPU چیپست در نظر گرفته شده برای این گوشی تاشو از چهار هسته با فرکانس ۱.۸ گیگابایت، سه هسته با فرکانس ۲.۸۵ و یک هسته با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز تشکیل شده است. این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali G710 برخوردار است. اطلاعات مذکور مطابق با داده های بنچمارک Geekbench است که در گذشته منتشر شده بود.


داده های کنسول گوگل پلی

تمامی این جزئیات نشان می‌دهد که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس نیروی پردازشی مورد نیاز Phantom V Fold 2 5G را تامین خواهد کرد. این تلفن هوشمند تاشو در بنچمارک Geekbench موفق به کسب امتیاز ۱,۲۷۳ در تست تک هسته‌ای و امتیاز ۳,۸۴۴ در تست چند هسته‌ای شده است. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم در میان داده های Geekbench ظاهر شده بود. البته انتظار داریم که این گوشی تاشو با پیکربندی های مختلفی قابل تهیه باشد. از دیگر مشخصات کلیدی تکنو Phantom V Fold 2 5G می‌توان به صفحه نمایشی با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۲۲۹۶ پیکسل (تراکم پیکسلی 480 ppi) اشاره کرد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با برخورداری از اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید.

مطابق با گزارش Gizmochina، گواهی TUV Rheinland نشان می‌دهد که تکنو فانتوم V فولد ۲ دارای باتری های دوگانه با ظرفیت های ۲,۹۷۳ میلی‌آمپر و ۲,۶۳۷ میلی‌آمپر خواهد بود. این دستگاه مجموعا از باتری با ظرفیت ۵,۶۱۰ میلی‌آمپر بهره می‌برد که نسبت به نسل قبل ارتقا یافته است. انتظار می‌رود که در هفته های آینده، اطلاعات بیشتری درباره Tecno Phantom V Fold 2 5G منتشر شود.

نظر شما درباره گوشی های تاشو تکنو چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره