نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

احتمالا OnePlus Ace 5 با باتری ۶۲۰۰ میلی آمپری و شارژر ۱۰۰ وات معرفی شود

منبع
ترنجي
بروزرسانی
احتمالا OnePlus Ace 5 با باتری ۶۲۰۰ میلی آمپری و شارژر ۱۰۰ وات معرفی شود

ترنجی/ اخیرا گزارشی به ما گفت که وان پلاس ایس ۵ و ایس ۵ پرو اواخر سال ۲۰۲۴ معرفی خواهند. این یعنی تا اواخر پاییز سال جاری دو محصول مهم OnePlus رونمایی می‌شوند و فاصله زیادی تا آن زمان نداریم. در یک گزارش غیررسمی شنیده شده که احتمالا OnePlus Ace 5  با باتری ۶۲۰۰ میلی آمپری و شارژر ۱۰۰ وات تجهیز شود.

باتری OnePlus Ace 5 جز ویژگی‌های برجسته آن خواهد بود

پست بالا در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده و نشان می‌دهد که OnePlus Ace 5 احتمالا دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی 8T LTPO خواهد بود. این صفحه نمایش با رزلوشن 1.5K در نظر گرفته شده و شیشه محافظ آن در لبه‌ها خمیدگی جزئی دارد.

پیش‌تر OnePlus Ace 3 دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی بود. به همین صورت به نظر می‌رسد که Ace 5 دارای اسنپدراگون 8 نسل 3 باشد. از نظر باتری، گفته شده که Ace 5 دارای یک باتری دو سلولی بزرگ 6200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی خواهد بود.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که Ace 5 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که به یک سنسور دوربین بزرگ مجهز می شود. در نهایت، این دستگاه همچنین دارای یک دکمه اسلایدی برای تنظیم حالت سکوت است. گمان می رود که همین گوشی ممکن است در بازار جهانی به OnePlus 13R تغییر نام دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر این دستگاه وان پلاس هستید؟ مشخصات باتری آن برای شما جذاب است؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره