نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

تصاویر فاش‌شده از گلکسی A06 طراحی مشابه نسل قبلی را تأیید می‌کند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
تصاویر فاش‌شده از گلکسی A06 طراحی مشابه نسل قبلی را تأیید می‌کند

دیجیاتو/ رندرهایی که از گلکسی A06 سامسونگ فاش شده است، نشان می‌دهد که این گوشی احتمالاً ظاهری مشابه نسل پیش خواهد داشت.

رندرهای جدید فاش‌شده از سامسونگ گلکسی A06 تأیید می‌کند که طراحی این گوشی کاملاً مشابه با نسل پیشین یعنی A05 خواهد بود. پیش‌از این نیز تأیید شده بود که گلکسی A06 از همان پردازنده Helio G85 که در نسل قبلی این گوشی یافت می‌شد، استفاده خواهد کرد. 

به گزارش گیزموچاینا، ماه گذشته اولین رندرهای گلکسی A06 منتشر شد که این گوشی را از زوایای مختلف به نمایش می‌گذاشت. اما حالا منبع آگاه معروف Evan Blass رندرهای جدیدی از این محصول را افشا کرده است که نشان می‌‎دهد طراحان سامسونگ برای طراحی نسل جدید این گوشی چندان به زحمت نیفتاده‌اند. 

در بخش پشتی گلکسی A06 می‌توان همان ترتیب دوربین‌های دوگانه را مشاهده کرد که زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند و فلش دوربین نیز در کنار آن‌ها قرار دارد. به نظر می‌رسد جنس پنل پشتی نیز دقیقاً مشابه با نسل قبلی باشد. هرچند در تصاویر جدید ظاهراً ماژول‌های دوربین کمی بزرگ‌تر از گلکسی A05 هستند. طراحی بخش جلویی نیز تفاوتی با نسل پیشین ندارد. 

همان طراحی، همان پردازنده و شاید همان قیمت 
در قسمت راست گلکسی A06 نیز می‌توان همان ترتیب آشنای دکمه‌های پاور و تنظیم صدا را مشاهده کرد که به نوعی امضای سامسونگ در طراحی گوشی‌های میان‌رده است. همچنین، انتظار می‌رود که حسگر اثر انگشت در لبه کناری گوشی تعبیه شود. 

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی A06 پیش از این در Geekbench رؤیت شده بود. بر این اساس، گلکسی A06 از همان پردازنده Helio G85 ساخت مدیاتک استفاده خواهد کرد که برای گوشی‌های 4G ارزان‌قیمت توسعه داده شده است. همچنین، این گوشی احتمالاً در نسخه‌‎هایی با رم 4 و 6 گیگابایتی عرضه می‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد میزان حافظه داخلی منتشر نشده است. 

سیستم‌عامل اندروید 14 با One UI 6.1 نیز روی این محصول به صورت پیش‌فرض عرضه می‌شوند. به‌علاوه، انتظار می‌رود گلکسی A06 با نمایشگر 6.7 اینچی با کیفیت +HD روانه بازار شود. یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی نیز برای تأمین انرژی در نظر گرفته خواهد شد. 

در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار برای سه‌‎ماهه دوم سال 2024 دیدیم که گلکسی A05 در رتبه دهم قرار گرفته است که نشان از اقبال بازار برای خرید گوشی‌های اقتصادی دارد. نسل جدید این گوشی یعنی گلکسی A06 نیز شاید بتواند با دریافت برخی ارتقاها همین موفقیت را تکرار کند. 

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره