نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

اینستاگرام معیار اصلی برای سنجش عملکرد محتوا را به تعداد بازدیدها تغییر می‌دهد

منبع
زوميت
بروزرسانی
اینستاگرام معیار اصلی برای سنجش عملکرد محتوا را به تعداد بازدیدها تغییر می‌دهد

زومیت/ اینستاگرام از هفته‌های آینده، تعداد بازدید را معیار سنجش عملکرد محتوا قرار می‌دهد.
 
اینستاگرام «بازدید» را به معیار اصلی برای سنجش عملکرد محتوا تبدیل خواهد کرد و سازندگان محتوا قادر خواهند بود این معیار را در ریلز، استوری‌ها، عکس‌ها و موارد دیگر ردیابی کنند. طبق پستی که آدام موسری، رئیس اینستاگرام منتشر کرده، این تغییر در هفته‌های آینده اعمال خواهد شد.

موسری در پست خود می‌نویسد: «پیش‌تر ما معیارهای مختلفی برای سنجش محتوای ریلز در مقابل پست‌های دیگر داشتیم، اما می‌خواهیم این را تکامل دهیم تا درک محتوای شما صرف نظر از قالبش آسان‌تر شود.» موسری در ادامه‌ی صحبت‌هایش می‌گوید: «آمار کل بازدیدها با آمار Reach در یک پست متفاوت است، زیرا کاربر می‌تواند چندین‌بار یک محتوای خاص را ببیند.»

درحالی‌که میزان بازدیدها معیار اصلی جدید اینستاگرام محسوب می‌شود، موسری توصیه می‌کند که سازندگان محتوا به تعداد ارسال یک پست به‌ازای هر نفری که برای اولین بار آن پست را می‌بیند توجه کنند. او می‌گوید: «هر دو احتمالاً مهم‌ترین معیار برای هرکسی هستند که می‌خواهد بفهمد محتوایش در اینستاگرام چگونه عمل می‌کند.»

متا بازدید را به معیاری مهم در تردز نیز تبدیل کرده است؛ اوایل ۲۰۲۴، این شرکت قابلیت کلیک روی پست‌های تردز برای مشاهده‌ی تعداد کل بازدیدهایش را اضافه کرد. از سوی دیگر از زمانی که ایلان ماسک کنترل توییتر (ایکس کنونی) را دردست گرفت، روی تعداد بازدیدها تمرکز بیشتری شده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره