نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تولید انبوه سری آیفون ۱۶ اپل آغاز شده است

منبع
ترنجي
بروزرسانی
تولید انبوه سری آیفون ۱۶ اپل آغاز شده است

ترنجی/ گفته می‌شود که فاکسکان تولید انبوه سری آیفون ۱۶ را آغاز کرده است. انتظار می‌رود که این تلفن های هوشمند آینده اپل در اوایل سپتامبر (احتمالاً ۱۰ سپتامبر/ ۲۰ شهریور) رونمایی شوند.

تولید انبوه سری آیفون ۱۶ توسط فاکسکان آغاز شد
بر اساس گزارش جدیدی، یکی از کارخانه های فاکسکان در چین شروع به جذب نیرو در مقیاس بزرگ برای افزایش ظرفیت تولید خود کرده است. همان‌طور که می‌دانید، اپل مدت هاست که برای تولید آیفون های پرچمدار و سایر دستگاه های خود، به برون‌سپاری اعتماد کرده است. فاکسکان یک شرکت تایوانی بوده که وظیفه ساخت آیفون های اپل را بر عهده دارد.


طراحی احتمالی آیفون ۱۶

طبق گزارش های قبلی، اپل به فروش سری iPhone 16 بسیار خوش‌بین است. هدف فروش این گوشی ها نسبت به نسل قبل بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته و هم‌اکنون انتظار می‌رود که سری آیفون ۱۶ بیش از ۹۰ میلیون دستگاه بفروشد. قطعات مورد نیاز برای این سری از چندی پیش وارد فاز تولید انبوه شده بودند تا از تامین برای فرآیند مونتاژ اطمینان حاصل شود. در میان قطعات، پنل های نمایشگر در ماه ژوئن وارد مرحله تولید انبوه شده‌اند. با توجه به رونمایی سری آیفون ۱۶ در ماه سپتامبر، این پنل ها به اندازه کافی تولید شدند. قابل ذکر است که Samsung Display و LG Display در حال تولید نمایشگر های OLED این سری از گوشی های آینده اپل هستند. انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۴، سامسونگ و ال جی به ترتیب حدود ۸۰ و ۴۳ میلیون پنل برای اپل تولید کنند.

گفته می‌شود که حاشیه های اطراف صفحه نمایش سری iPhone 16 کمتر از مدل های سال گذشته خواهد بود. احتمالاً مدل های پرو به نمایشگر بزرگتری نسبت به آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس مجهز می‌شوند. شایعه شده بود که آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس به ترتیب از پنل های ۶.۳ اینچی (۶.۱ اینچ در نسل قبل) و ۶.۹ اینچی (۶.۷ اینچ در نسل قبل) برخوردار خواهند بود. انتظار می‌رود که مدل های غیر پرو سری آیفون ۱۶ از صفحه نمایش های ۶.۱ و ۶.۷ اینچی (مانند نسل قبل) بهره‌مند باشند.

نظر شما درباره این گوشی های پرچمدار آینده اپل چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره