نماد آخرین خبر

مرورگر Opera One برای آیفون منتشر شد؛ هوش مصنوعی Aria، دستورهای صوتی و ساخت عکس

منبع
زوميت
بروزرسانی

زومیت/ کاربران آیفون اکنون می‌توانند از نسخه‌ی iOS مرورگر اپرا وان و قابلیت‌های هوش مصنوعی کاربردی آن استفاده کنند.
 
اپرا پس‌ از چند هفته آزمایش، سرانجام نسخه‌ی iOS مرورگر محبوب مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود، یعنی اپرا وان (Opera One) را به‌طور رسمی منتشر کرد.

طبق اعلام اپرا، نسخه‌ی iOS اپرا وان از طراحی مینیمال مشابه با نسخه‌ی دسکتاپ این مروگر بهره می‌برد و با پنهان‌کردن هوشمندانه‌ی المان‌های غیرضروری، تجربه‌ی مرور بدون حواس‌پرتی را ارائه می‌دهد. برای مثال، هنگام اسکرول در وب نوارهای بالا و پایین مرورگر پنهان می‌شوند تا کاربر نمای تمام‌صفحه را مشاهده کند.

نوار جست‌وجوی اپرا وان برای گوشی آیفون در پایین رابط کاربری قرار دارد تا دسترسی به آن آسان‌تر باشد و هنگام تایپ پیشنهادهای جست‌وجوی سریع را ارائه می‌دهد. همچنین، این نوار جست‌وجو با دستیار صوتی هوش مصنوعی اپرا با نام آریا یکپارچه شده است. آریا می‌تواند به طیف گسترده‌ای از درخواست‌ها، از جست‌وجو در وب گرفته تا تولید متن و عکس، پاسخ دهد.

از دیگر ویژگی‌های نسخه‌ی iOS اپرا وان می‌توان به جست‌وجوی سریع با ژست‌های لمسی اشاره کرد. به‌عنوان مثال، با حرکت انگشت رو به پایین نوار جست‌وجوی این مرورگر نمایش داده می‌شود. علاوه‌بر‌این، صفحه‌ی اصلی مرورگر مذکور قابلیت شخصی‌سازی دارد و می‌تواند خبرها، نتایج زنده‌ی مسابقات ورزشی و... را با والپیپر مدنظر شما نمایش دهد.

دانلود اپرا وان از اپ‌استور

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر