نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

تصاویر جدیدی از طراحی آیفون ۱۶ فاش شد

منبع
تکفارس
بروزرسانی
تصاویر جدیدی از طراحی آیفون ۱۶ فاش شد

تکفارس/ یکی از افشاگران به تازگی تصاویر جدیدی از طراحی آیفون ۱۶ را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است.

کاربری به نام Witty Cat به تازگی تصاویر جدیدی از طراحی آیفون ۱۶ را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است. این تصاویر قاب پشتی گوشی را در دو رنگ سفید و مشکی نشان می‌دهد که مهر تاییدی بر طراحی قبلی مدل پایه این گوشی است.

در تصاویر منتشر شده قسمت پشت گوشی را مشاهده می‌کنیم که در آن‌ دروبین‌های به صورت عمودی چینش شده‌اند. این چینش امکان ضبط فیلمبرداری فضایی و سه بعدی در مدل پایه را فراهم می‌کند. به نظر می‌رسد دکمه اکشن از انحصار آیفون ۱۵ پرو و ​​۱۵ پرو مکس در خواهد آمد زیرا گوشی آیفون ۱۶ معمولی مجهز به چنین دکمه‌ای خواهد بود. علاوه بر موارد یاد شده، فلاش LED در قسمت راست دوربین قرار گرفته است که باعث جلوگیری از افزایش قطر برآمدگی می‌شود.



آیفون ۱۶ به غیر از روکش‌های سفید و مشکی احتمالاً در رنگ‌های آبی، سبز و صورتی نیز عرضه شود. همچنین اپل ممکن است از رنگ‌های غنی‌تر برای این مدل استفاه کند. با توجه به افشاگری‌هایی که تا به حال شده است، می‌توان گفت که طراحی آیفون ۱۶ در حال حاضر در مرحله نهایی قرار دارد و به زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود. انتظار می‌رود اپل در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) به طور رسمی از سری آیفون ۱۶ رونمایی کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره