نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

دو قابلیت جدید به واتس‌اپ اضافه خواهد شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
دو قابلیت جدید به واتس‌اپ اضافه خواهد شد

ترنجی/ پیام‌رسان WhatsApp شاید پرقابلیت‌ترین یا کاربردی‌ترین پیام‌رسان موجود نباشد اما محبوب‌ترین آن‌ها از نظر تعداد کاربر در جهان است. متا که مالک آن است برای بهتر شدن این پلتفرم تلاش می‌کند و به‌روزرسانی‌های متعدد ارائه می‌دهد. به تازگی شنیده می‌شود که ۲ قابلیت جدید به واتس اپ اضافه خواهد شد.

۲ قابلیت جدید واتس اپ
واتس‌اپ طی چند ماه گذشته در حال کار بر روی ویژگی واکنش سریع برای بخش وضعیت یا همان Status بوده است. به نظر می‌رسد از زمانی که پلتفرم متا آزمایش آن را روی اندروید با نسخه بتای 2.24.17.21 آغاز کرده، به عرضه عمومی این ویژگی نزدیک‌تر شده است.

کاربران هنگام مشاهده وضعیت مخاطبین خود، یک دکمه قلبی شکل در کنار کادر متنی «پاسخ» را مشاهده می‌کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد آن وضعیت را لایک کنند. هنگامی که شخصی با لایک به وضعیت شما واکنش نشان می دهد، آن را در لیست بینندگان وضعیت، مشابه استوری‌های اینستاگرام بالای لیست مشاهده خواهید کرد. واتس‌اپ همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که تصمیم بگیرند که برای این لایک‌ها نوتیفیکیشن دریافت کنند یا خیر.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که واتس اپ در حال توسعه آن است بر امنیت و حریم خصوصی کاربران تمرکز دارد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های حساب‌های ناشناخته را مسدود کنند. با فعال بودن این ویژگی، واتس‌اپ به‌طور خودکار پیام‌های حساب‌های ناشناس را در صورتی که حجم آن‌ها از حد معینی فراتر رود، مسدود می‌کند.

این ویژگی در حال حاضر در حال توسعه است و حتی برای کاربران بتا نیز در دسترس نیست، بنابراین مشخص نیست که چقدر طول می کشد تا واتس اپ آن را به صورت عمومی منتشر کند.

نظر شما درباره این ۲ قابلیت جدید WhatsApp چیست؟


در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره