نماد آخرین خبر

Black Myth: Wukong رکورد تعداد بازیکن در روز نخست عرضه را شکست

منبع
زومجي
بروزرسانی
Black Myth: Wukong رکورد تعداد بازیکن در روز نخست عرضه را شکست

زومجی/ بازی Black Myth: Wukong با عملکرد فوق‌العاده خود در روز نخست عرضه موفق شد تا بالاتر از Cyberpunk 2077 و Elden Ring به ۱.۳ میلیون بازیکن فعال دست پیدا کند.
   
بازی Black Myth: Wukong اولین ساخته‌ی AAA استودیوی Game Science است که بسیاری از مخاطبان تحت تاثیر نمایش‌های پیش از عرضه‌ی آن قرار گرفته بودند. به همین ترتیب، این بازی موفق شد تا عرضه‌ی بسیار خوبی را تجربه کند و در همان روز نخست عرضه، ۱.۳ میلیون مخاطب را به خود جذب کند. برای درک عملکرد عالی این بازی باید توجه داشت که این آمار، Black Myth: Wukong را بالاتر از Elden Ring و Cyberpunk 2077 قرار می‌دهد و رکورد تعداد بازیکن یک بازی در ساعات اولیه‌ی عرضه را از آن خود می‌کند.

مخاطبان زیادی منتظر عرضه بازی Black Myth: Wukong بودند و این انتظار بیش از چهار سال به طول انجامیده بود. بنابراین چنین استقبالی از بازی اکشن و نقش آفرینی گیم ساینس انتظار می‌رفت. البته امتیازات بازی پایین‌تر از حد انتظارات بود اما برخی مخاطبان دلایل رسانه‌ها برای دادن امتیاز پایین به این بازی را عجیب و غیرمنطقی می‌دانند. به هرحال طرفداران هیجان زیادی برای تجربه این بازی داشتند و دراین‌میان مخاطبان چینی بازی بیشترین طرفداری را از آن می‌کنند و امتیازات برخی رسانه‌ها به آن را غیرمنصفانه می‌دانند.



نکته حائز اهمیت این است که بازی‌هایی مانند Elden Ring و Cyberpunk 2077 که پایین‌تر از این بازی قرار گرفتند، هر دو از استودیوهای شناخته شده و با سابقه‌ای منتشر شدند و به‌نوعی کیفیت آن‌ها تضمین شده بود. اما این دو بازی به ترتیب یک و ۱.۰۵ میلیون بازیکن را در روز نخست عرضه جذب کردند. نکته جالب دیگر این است که آمار بازیکنان Black Myth: Wukong همینطور بالاتر هم می‌رود.

Palworld همچنان بزرگ‌ترین عرضه‌ی سال ۲۰۲۴ یک بازی در استیم را رقم زده است اما Black Myth: Wukong broke قبل از عرضه‌ی رسمی هم رکورد اشغال پهنای باند پلتفرم استیم را شکسته بود، بنابراین احتمالا رکورد خیلی در اختیار آن باقی نخواهد ماند.

در کل به نظر می‌رسد که گیمرها اقبال بسیار خوبی را به ژانر RPG از خود نشان می‌دهند. باید دید که عملکرد این بازی چه تأثیری روی ترند سال‌های پیش روی صنعت بازی خواهد گذاشت.

شما هم برای ما بگویید که آیا قصد دارید بازی Black Myth: Wukong را تجربه کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره