نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

این نرم‌افزار تمامی کتاب‌ها و مقاله‌ها را به فایل صوتی تبدیل می‌کند

منبع
زوميت
بروزرسانی
این نرم‌افزار تمامی کتاب‌ها و مقاله‌ها را به فایل صوتی تبدیل می‌کند

زومیت/ اپلیکیشن جدید شرکت ElevenLabs، تمام متن‌ها را به فایل صوتی تبدیل می‌کند.
 
عملکرد تبدیل متن به گفتار یکی از بهترین ویژگی‌ها برای افراد توان‌یاب در گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. همچنین زمانی که می‌خواهید محتوا را به‌جای خواندن، گوش کنید (مثلاً هنگام رانندگی یا دویدن) برایتان بسیار کاربردی خواهد بود.

ElevenLabs اپلیکیشن ElevenLabs Reader را برای اندروید و iOS منتشر کرد؛ اپلیکیشنی که می‌تواند هر متنی را به فایل صوتی تبدیل کند. ElevenLabs می‌گوید که می‌توانید به فایل‌های PDF و ePub، فایل‌های متنی، مقالات، خبرنامه‌ها یا سایر محتوای متنی گوش دهید. بااین‌حال، اپلیکیشن مورد بحث از کتابخانه‌ی Kindle پشتیبانی نمی‌کند.

اپلیکیشن ElevenLabs Reader طیف گسترده‌ای از صداهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی در ۳۲ زبان را ارائه می‌دهد که شامل صدای برخی از افراد مشهور در گذشته مانند سر لارنس اولیویه، جیمز دین و جودی گارلند می‌شود.

ElevenLabs می‌گوید که اپلیکیشن جدیدش رایگان است. مشخص نیست که آیا تبدیل همه‌ی محتواها از متن به فایل صوتی به خرید اشتراک نیاز دارد یا خیر. توسعه‌دهنده‌ی اپلیکیشن می‌گوید: «ما درنهایت می‌خواهیم نسخه‌ی پریمیومی از ElevenLabs Reader را منتشر کنیم؛ اما نسخه‌ی رایگان را حفظ خواهیم کرد.»

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره