نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

قابلیت جدید Threads پست‌های ۲۴ ساعته خواهد بود

منبع
ترنجي
بروزرسانی
قابلیت جدید Threads پست‌های ۲۴ ساعته خواهد بود

ترنجی/ شبکه اجتماعی تردز که از مجموع پلتفرم‌های Meta است و نزدیکی زیادی با اینستاگرام دارد، در تلاش است تا رقیبی برای توییتر سابق یا X فعلی باشد. در جدیدترین تلاش‌ها، گفته می‌شود که قابلیت جدید Threads پست های ۲۴ ساعته خواهد بود.

قابلیت جدید Threads
شبکه اجتماعی متن محور Threads در حال آزمایش یک گزینه جدید برای کاربران است که بتوانند تایمر انقضا 24 ساعته روی پست‌های خود قرار دهند. پس از این مدت، پست و همه پاسخ‌ها ناپدید خواهند شد. این چیزی شبیه به استوری در اینستاگرام به نظر می‌رسد که البته خود استوری اینستاگرام از اسنپ‌چت کپی شده است!

یکی از سخنگویان تردز تأیید کرد که این ویژگی اولین بار از اوایل تابستان امسال در حال آزمایش بین گروهی از کاربران است. در حقیقت از نظر عملکردی باید گفت چیزی شبیه به Twitter Fleets به نظر می‌رسد، ویژگی که در توییتر خیلی مورد استقبال قرار نگرفت و بعدها حذف شد.


با این حال بسته به نحوه پیاده‌سازی، می‌تواند برای به اشتراک گذاشتن موارد مقطعی مفید باشد.

این ویژگی چند ماه پس از این تست می‌شود که آدام موسری، رئیس اینستاگرام، عنوان کرد که Threads در حال آزمایش ویژگی بایگانی خودکار است.

این ویژگی اختیاری به کاربران این امکان را می‌دهد که تاریخی برای مخفی شدن پست‌هایشان از فید تعیین کنند. اما کاربران Threads در گذشته نشان داده‌اند که تا حد زیادی به ایده بایگانی خودکار علاقه ندارند و چنین ویژگی هنوز در مقیاس گسترده‌تر تست نشده است.

شبکه اجتماعی Threads در ابتدای ماه جاری میلادی به مرز 200 میلیون کاربر ماهانه رسید و اخیراً یک ابزار تجزیه و تحلیل به نام Insights برای کاربران – به ویژه آنهایی که فالوورهای زیادی دارند – برای بررسی عملکرد حساب خود ارائه کرده است. متا همچنین گفت که گزینه زمان بندی پست‌ها برای تردز در راه است.

نظر شما چیست؟ به آینده تردز خوشبین هستید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره