نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

گلکسی F05 سامسونگ با قاب پشتی شبیه چرم عرضه خواهد شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
گلکسی F05 سامسونگ با قاب پشتی شبیه چرم عرضه خواهد شد

ترنجی/ در روزگار نه چندان دور و نه چندان نزدیک، سامسونگ موبایل پلاستیکی زیادی می‌ساخت؛ حتی در رده پرچمدارهای پریمیومش. نه این‌که حتما پلاستیک بد باشد، اما در رده قیمتی مناسب توجیه‌پذیر است. آن روزها کره‌ای‌ها با گلکسی نوت ۳ چیز جدیدی را امتحان کردند، قاب پلاستیکی طرح چرم! از روزها خیلی گذشته و خاطره تلخ چسب‌زخم گلکسی S5 (!) شاید در ذهن شما باشد. از آن زمان به بعد سامسونگ محصولات باکیفیت‌تری ساخت اما حالا برای یک گوشی کاملا اقتصادی به گذشته خود پل می‌زند. طبق شایعات، گلکسی F05 سامسونگ با قاب پشتی شبیه چرم عرضه خواهد شد.

گلکسی F05 سامسونگ با قاب پشتی شبیه چرم
البته که اوایل سال جاری، سامسونگ پس از مدت‌ها یک موبایل با قاب پشتی مشابه چرم خود را با نام گلکسی F55 معرفی کرد. حالا، این شرکت طراحی مشابهی را به گوشی ارزان‌تر خود یعنی Galaxy F05 می‌آورد.

اولین تصاویر گرافیکی و غیررسمی از گوشی هوشمند جدید Galaxy F05 به بیرون درز کرده و جزئیات طراحی جالبی را نشان می‌دهد. این محصول دارای یک چرم وگان است، چیزی شبیه به گلکسی C55 و Galaxy F55.

تصاویر گلکسی F05 نشان می‌دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش Infinity-U خواهد بود، به این معنی که برای دوربین سلفی یک بریدگی نمایشگر قطره‌طور داریم. حاشیه لبه پایین نیز قابل توجه است. کلیدهای قفل و تنظیم حجم صدای گوشی در سمت راست و درگاه سیم کارت در سمت چپ قرار دارند.

گلکسی اف ۰۵ در تصاویر فاش شده با رنگ آبی دیده می‌شود، اما ممکن است این گوشی در رنگ‌های بیشتری عرضه شود. به طور کلی، این گوشی بسیار بهتر از نسل قبلی خود، گلکسی F04 به نظر می رسد.

دو ماه پیش، محصولی با شماره مدل SM-E055F/DS برای اولین بار در مراحل دریافت گواهینامه Wi-Fi Alliance مشاهده شد و نشان داد که دارای اتصال 4G LTE و Wi-Fi 5 است.


در حالی که اطلاعات زیادی در مورد گلکسی F05 در دست نیست، سامسونگ بدون شک در حال ساخت نسخه گلکسی M این محصول هم خواهد بود که گلکسی M05 نام دارد.

هر دو گوشی ممکن است دارای صفحه نمایش LCD در اندازه 6.7 اینچی با وضوح HD، تراشه اقتصادی مدیاتک یا ساخت خود سامسونگ و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشند.

ممکن است این محصولات یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، یک دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 یا 8 مگاپیکسلی داشته باشند.

این گوشی ها ممکن است با اندروید 14 را ارائه کنند و حداقل ۲ به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی اقتصادی هستید؟ فکر می‌کنید بهترین انتخاب برای طراحی قاب پشتی یک گوشی اقتصادی چیست؟ پلاستیک براق، پلاستیک مات یا پلاستیک طرح‌دار مثل این قاب پشتی مشابه چرم؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره