نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

تصویر زنده اوپو Find X8 بار دیگر فاش شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
تصویر زنده اوپو Find X8 بار دیگر فاش شد

ترنجی/ با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، انتظار داریم که سری Oppo Find X8 در ماه اکتبر (اوایل مهر تا اوایل آبان) و در کشور چین رونمایی شود. اطلاعات زیادی درباره مشخصات این تلفن های هوشمند آینده اوپو نیز به‌بیرون درز کرده است. هم‌اکنون، تصویر زنده جدیدی از اوپو Find X8 فاش شده که در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

شاید اوپو Find X8 فاقد دکمه کپچر باشد
تصویر زنده لو رفته، اوپو Find X8 را درون یک قاب محافظ بسیار ضخیم نشان می‌دهد. با این وجود می‌توانیم برخی از اطلاعات فاش شده در گذشته را تایید کنیم. گوشی آینده اوپو دارای ماژول دوربین بزرگی خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که قاب محافظ این دستگاه دارای بریدگی های کاملی برای همه میکروفون ها و سنسور های این تلفن هوشمند است. اما خبری از بریدگی برای دکمه کپچر نیست. بعید به‌نظر می‌رسد که سازنده این قاب فراموش کرده باشد بریدگی را برای قرارگیری دکمه کپچر تعبیه کند. انتظار می‌رفت که این دکمه در قسمت پایینی سمت راست فریم گوشی قرار گیرد. این یک دکمه خازنی خواهد بود و بعید است که کاربر این اوپو فایند ایکس ۸ بخواهد آن را از زیر چنین قاب محافظ ضخیمی فشار دهد. آیا این گوشی، فاقد دکمه کپچر خواهد بود؟


 تصویر زنده Oppo Find X8


تصویر زنده اوپو فایند ایکس ۸

بر اساس شایعات اخیر، تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۴۰۰ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز اوپو Find X8 را بر عهده خواهد داشت. انتظار می‌رود که مدل Pro نیز به همین تراشه مجهز شود. این گوشی همچنین دارای یک صفحه نمایش تخت ۶.۷ اینچی با وضوح 1.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود.

مطابق با گزارش GSMArena، این دستگاه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز می‌شود. Oppo Find X8 دارای باتری ۵,۶۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی پشتیبانی کند.

نظر شما چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره