نماد آخرین خبر

بازی Tetris Forever برای پلی استیشن عرضه می‌شود

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ استودیو Digital Eclipse با پخش تریلر جدیدی از انتشار بازی Tetris Forever برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خبر داد.
   
استودیو Digital Eclipse Entertainment در رویداد اخیر نینتندو از بازی Tetris Forever برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که عرضه تتریس فوراور برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 با پخش تریلر جدیدی تأیید شده است. این تریلر بازی‌های مختلف موجود در این نسخه را به نمایش می‌گذارد.

بازی Tetris Forever شامل بیش از ۱۵ نسخه کلاسیک مجموعه ازجمله نسخه اول تتریس محصول ۱۹۸۴، بازی Tetris 2 Bombliss و بازی Super Tetris 3 است و امکان تجربه مولتی‌پلیر Tetris Battle Gaiden و Tetris Time Warp را فراهم می‌کند. بازی Tetris Time Warp که به‌شکل چهارنفره قابل تجربه است، بازیکن‌ها را بین سبک‌های مختلف تتریس جابه‌جا می‌کند؛ طوری‌که کار خود را با یک سبک خاص آغاز می‌کنید و در ادامه با سبک‌های دیگر مواجه می‌شوید.

استودیو Digital Eclipse مستندی یک ساعته از مجموعه را در بازی Tetris Forever گنجانده است تا طرفداران بیشتر با تاریخچه تتریس آشنا شوند. هنوز زمان انتشار تتریس فوراور مشخص نیست، اما این بازی در سال ۲۰۲۴ به‌دست گیمرها می‌رسد. کاربران نینتندو سوییچ آنلاین نیز در زمستان سال جاری می‌توانند به تجربه نسخه اول Tetris بپردازند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره