نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

قیمت این هدفون لاکچری اشکتان را در می‌آورد

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
قیمت این هدفون لاکچری اشکتان را در می‌آورد

شهر سخت افزار/ برند دانمارکی مشهور بنگ و اولافسن از هدفون لاکچری جدید خود به نام Beoplay H100 رونمایی کرد. این هدفون لوکس آن‌قدر گران‌قیمت است که تنها قیمتش برای درآوردن اشکتان کافی است. بهتر است خودتان با این هدفون باکیفیت و خاص آشنا شوید.

تمامی مواد و اجزای به‌کاررفته در ساخت این هدفون در نوع خود لوکس هستند و به‌خوبی حس یک محصول باکیفیت و لاکچری را پدید می‌آورند. کاپ‌های این هدفون از جنس چرم پوست بره هستند و پارچه دور بند آلومینیومی آن دست‌بافت است. بر روی ایرکاپ‌ها دکمه‌های لمسی با پوششی از جنس شیشه ضدخش قرار دارد.

معرفی هدفون وایرلس بنگ اند اولافسن Beoplay H100
جدای از مواد باکیفیت و گران‌قیمت، B&O در تولید این هدفون جدید توجه ویژه‌ای هم به تعمیرپذیری و ارتقای آسان نیز داشته است. به همین منظور روکش هدبند به‌راحتی قابل تعویض است و جزئیاتی چون باتری، بلندگوها و بُرد هدفون نیز به‌منظور سهولت تعویض بهینه‌سازی شده‌اند.




در هدفون بنگ و اولافسن مدل Beoplay H100 از درایورهای تیتانیومی 40 میلی‌متری اختصاصی این برند با پاسخ فرکانسی 10 هرتز الی 40 کیلوهرتز استفاده شده است. این هدفون صدای فراگیر دالبی آتموس هم دارد که از فناوری ردیابی حرکت سر بهره می‌گیرد. برای حذف نویز نیز جمعاً 10 میکروفن تعبیه شده است که B&O ادعا می‌کند عملکرد آن در حذف نویز دو برابر بهتر از پرچم‌دار پیشین این کمپانی (H95) است.



باتری هدفون بی‌سیم بنگ اند اولافسن تا 32 ساعت در وجود حذف نویز فعال (ANC) دوام می‌آورد. در صورتی که قابلیت صدای فراگیر دالبی آتموس و تشخیص حرکت سر فعال شود، شارژدهی آن به 30 ساعت می‌رسد. خوشبختانه به لطف شارژ سریع، با تنها 5 دقیقه شارژ کردن می‌توان تا 5 ساعت از این هدفون لوکس استفاده کرد.

بنگ و اولافسن به‌منظور دوام باتری بالا از قابلیت تشخیص خودکار پوشیده‌شدن استفاده کرده است که به‌محض پوشیدن آن را روشن می‌کند و به‌محض جداسازی، به حالت استندبای می‌رود. شارژدهی Beoplay H100 در حالت آماده‌به‌کار به 90 ساعت می‌رسد.



از دیگر ویژگی‌های این هدفون لوکس می‌توان کنترل لمسی قابل شخصی‌سازی، برنامه اختصاصی Bang & Olufsen و امکان تنظیم شدت حذف نویز را برشمرد.

این هدفون لوکس در سه رنگ مشکی، خاکستری و قهوه‌ای با قیمت 1549 دلار عرضه می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره