نماد آخرین خبر

قیمت پردازنده های سری Arrow Lake S اینتل لو رفت

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
قیمت پردازنده های سری Arrow Lake S اینتل لو رفت

شهر سخت افزار/ بر اساس گزارش‌های اخیر، به تازگی یکی از فروشگاه‌های سخت افزار در کشور انگلیس پردازنده‌های جدید 200 Core Ultra اینتل را در وبسایت خود فهرست کرده است و در نتیجه به زمان عرضه این پردازنده‌ها بسیار نزدیک شده‌ایم. در ادامه این خبر شهر سخت افزار به بررسی مشخصات و قیمت این پردازنده‌ها می‌پردازیم.

خرده‌فروشی مستقر در بریتانیا، LambdaTek، اخیراً پردازنده‌های Core Ultra 200K را فهرست کرده است که در مجموع پنج مدل را شامل می‌شود. همانطور که انتظار می‌رفت، اینتل ابتدا سری K آنلاک شده خود را ارائه می‌کند. این سری شامل انواع KF نیز می‌شود که فاقد پردازنده گرافیکی یکپارچه هستند.



قیمت مدل پرچمدار که Core Ultra 9 285K نام دارد، در حال حاضر 566 پوند با مالیات فروش ذکر شده است. این فروشگاه تایید می‌کند که این قطعه 24 هسته دارد و فرکانس بوست 5.7 گیگاهرتز ارائه می‌دهد. اینطور که پیداست پردازنده Core Ultra 9 285K تنها نسخه از این پردازنده خواهد بود و این تراشه در سری پردازنده‌های KF حضور نخواهد داشت.



پردازنده های Core Ultra 7 265K و Core Ultra 7 265KF هر دو پردازنده‌های 20 هسته‌ای با فرکانس بوست 5.5 گیگاهرتز هستند. قیمت منتشر شده برای این تراشه‌ها به ترتیب 378 پوند و 393 پوند است.

پردازنده های Core Ultra 5 245K و Core Ultra 5 245KF با 14 هسته و فرکانس بوست 5.2 گیگاهرتز نیز در این فروشگاه فهرست شده‌اند. کاربران باید بین 238 تا 251 پوند، بسته به اینکه آیا به پردازنده گرافیکی یکپارچه نیاز دارند یا خیر، بپردازند.



قیمت پردازنده های Intel Arrow Lake-S با احتساب مالیات:

با در نظر گرفتن همه اخبار منتشر شده در روزهای اخیر، به نظر می‌رسد که معرفی و عرضه پردازنده های سری Arrow Lake-S قریب‌الوقوع است. شایعات حاکی از آن است که رویداد معرفی پردازنده های جدید اینتل ممکن است در 10 اکتبر (19 مهر) اتفاق بیفتد و انتظار می‌رود یک هفته بعد این محصولات عرضه شوند. با این حال، اینتل هنوز هیچ حرفی در تایید زمان معرفی و عرضه پردازنده های سری Core Ultra 200 خود نزده است. 



این شرکت قرار بود این سری را در رویداد Innovation 2024 معرفی کند، اما این رویداد لغو شد. تنها بیانیه‌ای که اینتل در رابطه با Arrow Lake انجام داده است این است که لغو رویداد Innovation تأثیری بر زمان عرضه این پردازنده‌ها نخواهد داشت.

نظر شما در مورد قیمت پردازنده های Core Ultra 200 اینتل چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره