نماد آخرین خبر

اف‌بی‌آی به صنعت رمزارز هشدار داد: کره شمالی حملات خود را افزایش داده است

منبع
زوميت
بروزرسانی
اف‌بی‌آی به صنعت رمزارز هشدار داد: کره شمالی حملات خود را افزایش داده است

زومیت/ FBI درمورد افزایش حملات هکرهای کره‌ی شمالی به پلتفرم‌های رمزارز هشدار داد و توصیه‌هایی برای مقابله با آن‌ها ارائه کرد.
 
اف‌بی‌آی هشدار داد که کره‌ی شمالی حمله به پلتفرم‌های رمزارز را به‌طور قابل‌ توجهی افزایش داده است. هکرهای وابسته به دولت این کشور با روش‌های پیچیده و مهارت فنی بالا به صنایع مرتبط با امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل‌ معامله در بورس (ETF) حمله می‌کنند.

یکی از روش‌های اصلی هکرهای کره‌ی شمالی برای نفوذ به پلتفرم‌های ارز دیجیتال، استفاده از مهندسی اجتماعی است. آن‌ها با بررسی دقیق فعالیت‌های قربانیان در شبکه‌های اجتماعی و به‌خصوص پلتفرم‌های حرفه‌ای، اطلاعات لازم برای اجرای حملات را جمع‌آوری می‌کنند. هکرها اغلب خود را به‌عنوان افراد یا شرکت‌های معتبر معرفی و اعتماد قربانیان را جلب می‌کنند.

FBI توصیه می‌کند افراد و شرکت‌ها برای مقابله با حملات مهندسی اجتماعی هکرهای کره‌ی شمالی، به روش‌های احراز هویت دو مرحله‌ای، ایمن‌سازی اطلاعات کیف پول ارز دیجیتال و تأیید هویت تماس‌گیرندگان توجه ویژه‌ای داشته باشند. همچنین پیشنهادهای شغلی یا سرمایه‌گذاری غیرواقعی ازجمله نشانه‌های حملات هکرهای کره‌ی شمالی به‌شمار می‌روند.

اف‌بی‌آی پیشنهاد می‌کند در صورت وقوع حمله، اتصال دستگاه‌های مشکوک را به اینترنت قطع کنید، اما توجه داشته باشید که دستگاه خاموش نشود تا شواهد احتمالی بدافزارها از بین نرود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره