نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

آمار رزرو گوشی تاشو مجهز به دو لولای هواوی از 2.4 میلیون فراتر رفت

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
آمار رزرو گوشی تاشو مجهز به دو لولای هواوی از 2.4 میلیون فراتر رفت

دیجیاتو/ هواوی میت XT هنوز عرضه نشده و نمی‌دانیم چه قیمتی خواهد داشت اما 2.4 میلیون درخواست رزرو برای آن ثبت شده است.

اولین گوشی تاشو با دو لولا در جهان، میت XT هواوی، به‌طور رسمی 10 سپتامبر (20 شهریور) معرفی می‌شود. رزرو این دستگاه به‌تازگی آغاز شده و در مدتی کوتاه با استقبال زیادی روبه‌رو شده است؛ بیش از 2.4 میلیون درخواست رزرو برای این گوشی که می‌تواند 2 بار تا شود، ثبت شده است.

به گزارش Wccftech، پس از افشای اطلاعات و شایعات فراوان پیرامون میت XT هواوی، غول فناوری چینی امکان رزرو این گوشی تاشو را فراهم کرده و قرار است فروش رسمی آن از 19 سپتامبر (29 شهریور) آغاز شود. به جرئت می‌توان گفت این گوشی رقبای هواوی و کاربران را شگفت‌زده کرده و این موضوع از رزرو 2.3 میلیون دستگاه از این گوشی قابل‌تشخیص است. البته نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که تعداد رزروها نشان نمی‌دهد عرضه اولیه این گوشی چقدر موفقیت‌آمیز خواهد بود.

احتمالاً تعداد محدودی میت XT برای عرضه اولیه در انبار هواوی موجود است؛ شاید هنگام تولید انبوه با موجی از مشکلات مواجه شود. ازآن‌جایی‌که هیچ شرکتی محصولی مشابه عرضه نکرده است، انتظار می‌رود این گوشی برچسب قیمتی بالایی داشته باشد. اما این موضوع ظاهراً مانعی برای رزرو آن نشده است.

مشخصات احتمالی گوشی میت XT هواوی
اگر نرخ رزرو منجر به خرید را 50 درصد در نظر بگیریم، این بدان معناست که Mate XT فقط در چند روز یک‌میلیون دستگاه فروش خواهد رفت. درحال‌حاضر، صفحه رزرو فقط رم، فضای ذخیره‌سازی و انواع رنگ را نشان می‌دهد. دستگاه به‌صورت استاندارد با رم 16 گیگابایتی عرضه می‌شود. گزینه‌ای برای تهیه حافظه 512 گیگابایتی یا یک‌ ترابایتی همراه رنگ قرمز یا مشکی نیز به چشم می‌خورد. سایر مشخصات سخت‌افزاری هنوز نامشخص است و باید تا معرفی رسمی این گوشی منتظر بمانیم.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر