نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

شیائومی 14T پرو را برای اولین بار ببینید

منبع
ترنجي
بروزرسانی
شیائومی 14T پرو را برای اولین بار ببینید

ترنجی/ انتظار می‌رود شیائومی سری جدید گوشی‌های شبه‌پرچمدار T خود را اواخر این ماه معرفی کند. تاکنون، شاهد افشای برخی مشخصات و قیمت این دستگاه‌ها بوده‌ایم، بااین‌حال تصویری از ظاهر آن به‌دست نیامده بود. حال به‌تازگی، برای اولین بار تصویری از گوشی شیائومی 14T پرو به بیرون درز کرده است که طراحی پنل جلویی و پشتی به‌همراه ماژول دوربین این گوشی را در رنگ مشکی نشان می‌دهد.

شیائومی 14T پرو
شیائومی قرار است به‌زودی گوشی‌های جدید خود از سری T را به‌طور رسمی معرفی کند. درحال‌حاضر، انتظار می‌رود این مدل‌ها مستقیماً جایگزین Xiaomi 13T و Xiaomi 13T Pro شوند که هر دو تقریباً یک سال پیش وارد بازار شدند.

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون به‌دست آمده است، انتظار می‌رود این سری تا پایان ماه جاری میلادی یا نهایتاً اوایل ماه آینده معرفی شود؛ چراکه رونمایی از آن‌ها نباید به تاریخ معرفی پرچمداران شیائومی 15 نزدیک باشد که گفته می‌شود در ماه اکتبر عرضه خواهند شد.


Passionategeekz به‌تازگی علامت سؤال‌های بیشتری از Xiaomi 14T Pro را پاسخ داده و ظاهر گوشی شبه‌پرچمدار آینده شیائومی را فاش کرده است. تا پیش از این، پیش‌بینی می‌شد که این دستگاه از طراحی مشابه Redmi K70 Ultra برخوردار باشد. بااین‌حال، تصویر رندری که این نشریه منتشر کرده چیز دیگری را نشان می‌دهد.

به‌طور خاص، Xiaomi 14T Pro دارای ماژول دوربین متفاوت و پوشش لنزهای دایره‌ای است. علاوه‌بر آن، 14T پرو شامل برند لایکا در بخش دوربین خود نیز می‌شود که ردمی اولترا از آن بی‌بهره است. انتظار می‌رود شیائومی 14T Pro از چیپست مدیاتک +Dimensity 9300، نمایشگر 144 هرتزی OLED، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی که از شارژ سیمی 120 واتی پشتیبانی می‌کند، معرفی شود.

نظر شما درباره گوشی Xiaomi 14T Pro چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره