نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

تکنو Spark 30C با تراشه مدیاتک Helio G81 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
تکنو Spark 30C با تراشه مدیاتک Helio G81 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

ترنجی/ تکنو رسماً از Spark 30C رونمایی کرد. یک تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه که برای رقابت با گوشی هایی مانند Redmi 14C طراحی شده است. Spark 30C دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۶۷ اینچی LCD با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است.

تکنو Spark 30C از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و باتری پرظرفیت برخوردار است
همان‌طور که اشاره شد، Tecno Spark 30C به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی LCD با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل مجهز شده که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تراشه مدیاتک Helio G81 وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. این چیپست عملکرد خوبی را در کار های روزمره ارائه می‌کند.


Tecno Spark 30C


Tecno Spark 30C

گوشی جدید تکنو در پیکربندی های مختلفی مانند ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۴ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود. از دیگر ویژگی های Tecno Spark 30C می‌توان به اسپیکر های دوگانه، سنسور اثرانگشت و برخورداری از استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.


تکنو اسپارک 30C

مطابق با گزارش منبع، باتری این گوشی هوشمند پس از ۱,۰۰۰ چرخه شارژ، حداقل ۸۰ درصد از ظرفیت خود را حفظ خواهد کرد. در حقیقت باتری این تلفن هوشمند تا ۴ سال عملکرد خوبی را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. باتری تکنو Spark 30C دارای ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و توسط آداپتور فست ۱۸ واتی شارژ می‌شود.

دوربین اصلی موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد و برای دوربین سلفی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

هنوز قیمت این تلفن هوشمند اعلام نشده، اما با توجه به مشخصات آن، می‌دانیم که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای خواهد داشت. رقیب این دستگاه Redmi 14C شیائومی است که با قیمت ۱۱۹ دلار به دست کاربران می‌رسد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی جدید تکنو چیست؟

 

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره