نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

رندر شیائومی 14T پرو طراحی ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
رندر شیائومی 14T پرو طراحی ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهد

دیجیاتو/ این تصویر اطلاعات خوبی درباره ظاهر و ویژگی‌های پنل جلو و عقب گوشی آتی شیائومی را به ما می‌دهد.

انتظار می‌رود که شیائومی 14T پرو در ماه سپتامبر معرفی شود و مطابق با زمان معرفی شیائومی 13T پرو در سال گذشته باشد. حالا منبعی آگاه رندری از این دستگاه منتشر کرده است که طراحی جزیره دوربین عقب و پنل جلویی را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش Passionategeekz، به نظر می‌رسد شیائومی 14T پرو نیز در مجموع سه دوربین عقب دارد؛ درست مانند مدل نسل قبل. بااین‌حال، دوربین‌ها و ماژول فلاش درحال‌حاضر در یک طرح مربعی‌شکل قرار گرفته‌اند، برخلاف طرح مثلثی شیائومی 13T پرو. همچنین نام تجاری لایکا نیز از سمت چپ قسمت دوربین به مرکز منتقل شده است. این رندر همچنین طراحی جزیره دوربین نسبتاً ساده‌تری را در مقایسه با مدل قبلی نشان می‌دهد.

در پنل جلویی، رندر شیائومی 14T پرو ظاهری بسیار مشابه نسل قبل با حاشیه‌های کمی باریک‌تر را نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد قرارگیری نام برند شیائومی در پنل پشتی و دکمه‌های کنار گوشی نیز در مقایسه با مدل قبلی یکسان است.

طبق گزارش‌های قبلی، دوربین شیائومی 14T پرو به لنزهای LEICA VARIO-SUMMILUX 1:1.6-2.2/15-60 ASPH مجهز شده است. همچنین احتمالاً دوربین اصلی از سنسور 1.1.31 اینچی Light Fusion 900 استفاده می‌کند.

دیگر مشخصات احتمالی شیائومی 14T پرو
قیمت نسخه مجهز به 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی مدل پرو احتمالاً حدود 899 یورو خواهد بود؛ درحالی‌که قیمت نسخه 12 + 256 گیگابایتی مدل استاندارد تنها 649 یورو است. هنوز تمام پیکربندی‌های حافظه شیائومی 14T پرو مشخص نشده است، اما می‌دانیم که مدل استاندارد و پرو به ترتیب درون خود تراشه‌های Dimensity 8300 Ultra و +Dimensity 9300 را جای می‌دهند.

شیائومی 14T پرو قبلاً گواهی NBTC را دریافت کرده و در برنامه بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. این گوشی ظاهراً صفحه‌نمایش 6.67 اینچی 1.5K خواهد داشت و از نرخ رفرش 144 هرتز (همانند مدل قبلی) پشتیبانی می‌کند. همچنین از روشنایی بالاتر 4000 نیت در مقابل 2600 نیت در مقایسه با نسل قبل، بهره می‌برد. تأمین انرژی این گوشی قدرتمند توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی انجام می‌شود و همچنین استاندارد IP68 (برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب) را خواهد داشت.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر