نماد آخرین خبر

رندرها و مشخصات کامل سری گلکسی تب S10 فاش شد؛ ارتقای جزئی نسبت به قبل

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
رندرها و مشخصات کامل سری گلکسی تب S10 فاش شد؛ ارتقای جزئی نسبت به قبل

دیجیاتو/ سامسونگ احتمالاً نسخه استاندارد را از سری گلگسی تب S10 حذف خواهد کرد و به عرضه دو مدل پلاس و اولترا اکتفا می‌کند.

انتظار می‌رود سامسونگ تبلت‌های جدید خود، سری تب S10، را در ماه میلادی جاری عرضه کند؛ تبلت‌هایی که تاکنون شایعات مختلفی درباره مشخصاتشان به گوش رسیده و از آپدیت‌های جزئی این سری در مقایسه با نسل قبل خبر می‌دهند.

وب‌سایت اندروید هدلاینز در گزارشی رندرها و مشخصات کامل تبلت‌های این سری را با کاربران به اشتراک گذاشته است. ظاهراً سامسونگ نسخه استاندارد 11 اینچی را در این سری کنار گذاشته و فقط به عرضه گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا اکتفا می‌کند.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، هر ۲ تبلت از نظر ظاهری شبیه نسل گذشته خود هستند. هر مدل این خانواده در ۲ رنگ خاکستری و نقره‌ای پلاتینیومی روانه بازار می‌شوند.

مشخصات احتمالی سری گلکسی تب S10
گلکسی تب S10 پلاس احتمالاً در ابعاد 185.4 در 285.4 در 5.6 میلی‌متر ساخته خواهد شد و وزن آن حدوداً ۵۷۱ یا ۵۷۶ گرم خواهد بود. نسخه اولترا نیز ابعاد 208.6 در 326.4 در 5.4 میلی‌متری خواهد داشت و وزن آن ۷۱۸ یا ۷۲۳ گرم ارزیابی می‌شود.

انتظار می‌رود نمایشگر مدل‌های جدید نسبت به نسل قبل تغییر نکند و مدل‌های پلاس و اولترا با صفحه‌نمایش به‌ترتیب 12.4 و 14.6 اینچ از راه برسند. همچنین سامسونگ فناوری ضدانعکاس خود را در نمایشگرهای این ۲ تبلت به کار خواهد برد تا استفاده از آن‌ها زیر نور شدید آسان‌تر باشد.

دوربین‌های تبلت‌ها نیز احتمالاً بدون تغییر خواهند ماند و هر ۲ تبلت از دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی اولتراواید در بدنه پشتی بهره خواهند برد؛ به‌اضافه مدل اولترا ۲ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و اولتراواید در بریدگی بالای نمایشگر خواهد داشت و گلکسی تب 10 پلاس نیز عکس‌های سلفی را با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی ثبت خواهد کرد.

سامسونگ ظاهراً دایمنسیتی 9300 پلاس را برای پردازش تسک‌های کاربران در این ۲ تبلت انتخاب کرده و مشابه نسل قبل 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در اختیار کاربران می‌گذارد؛ هرچند تب اس ۱۰ اولترا ممکن است نسخه دیگری با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی داشته باشد. علاوه‌براین، باید قابلیت‌های Galaxy AI را نیز به مشخصات احتمالی این تبلت‌ها افزود.

ظرفیت باتری‌ها نیز دست‌نخورده باقی خواهد ماند. گلکسی تب اس ۱۰ پلاس باتری 10,090 میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت و مدل اولترا نیز انرژی خود را از باتری 11,200 میلی‌آمپرساعتی تأمین خواهد کرد. هر ۲ دستگاه احتمالاً با پشتیبانی از فست‌شارژ ۴۵ واتی عرضه می‌شوند. از دیگر مشخصات تبلت‌ها می‌توان به گواهی IP68، بلندگوهای استریو و پشتیبانی از قلم S Pen اشاره کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره