نماد آخرین خبر

هزینه تعمیر گوشی تاشو هواوی میت XT اعلام شد؛ گران و پرهزینه!

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
هزینه تعمیر گوشی تاشو هواوی میت XT اعلام شد؛ گران و پرهزینه!

دیجیاتو/ اگر می‌خواهید نمایشگر بزرگ دستگاه را تعویض کنید باید هزینه‌ای حدود 1125 دلار پرداخت کنید!

هواوی این هفته اولین گوشی تاشوی جهان با دو لولا را معرفی کرد. قیمت این دستگاه که هواوی میت XT نام دارد در بازار چین بیش از 2800 دلار است. حالا هزینه تعمیر این دستگاه با ارقام بسیار بالایی مانند 1125 دلار برای تعویض نمایشگر و 1500 دلار برای تعویض مادربرد اعلام شده است. برای مقایسه، گلکسی زد فلیپ 6 در بازار چین 1120 دلار قیمت دارد.

هواوی‌ میت XT اولین گوشی تاشو با دو لولا و سه نمایشگر در جهان است. این دستگاه با ترکیب نوآورانه خود تجربه‌هایی مانند یک گوشی معمولی و تبلت (در حالت کاملاً باز) را به کاربران ارائه می‌کند. اما با تمام این ویژگی‌ها، میت‌ XT دستگاه گرانی است و هزینه تعمیر آن نیز طبق اعلام هو‌اوی بالاست.

هزینه تعمیر هواوی میت XT

طبق تعرفه رسمی تعمیر هواوی میت XT، اگر می‌خواهید نمایشگر بزرگ دستگاه را تعویض کنید باید هزینه‌ای حدود 1125 دلار پرداخت کنید. درصورتی که بخواهید نمایشگر قدیمی را نگه دارید، این هزینه تا حدود 1375 دلار افزایش پیدا می‌کند. البته می‌توانید یک صفحه نمایش تعمیرشده را با قیمت 985 دلار درخواست بدهید.

تعمیر مادربرد هوا‌و‌ی میت XT نیز می‌تواند تا 1500 دلار برای نسخه 1 ترابایتی هزینه داشته باشد.

مادربرد و نمایشگر معمولاً گران‌ترین قطعات گوشی‌های هوشمند هستند، بنابراین سایر تعرفه‌ها نسبتاً ارزان‌تر هستند. تعویض باتری حدود 70 دلار هزینه دارد و تعمیر دوربین بسته به سنسور می‌تواند تا حدود 105 دلار هزینه داشته باشد.

درباره قیمت هواوی میت XT، در بازار چین نسخه 16 گیگابایتی/256 گیگابایت 2810 دلار، نسخه 16 گیگابایتی/512 گیگابایتی حدود 3090 دلار و نسخه 16 گیگابایتی/1 ترابایتی حدود 3370 دلار قیمت دارد. هواوی هنوز هیچ برنامه‌ای برای عرضه این دستگاه در بازارهای خارجی ندارد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره