نماد آخرین خبر

پس از هواوی، آنر احتمالاً یک گوشی تاشو با دو لولا با ضخامت 10 میلی‌متری عرضه می‌کند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
پس از هواوی، آنر احتمالاً یک گوشی تاشو با دو لولا با ضخامت 10 میلی‌متری عرضه می‌کند

دیجیاتو/ زمان عرضه و مشخصات این دستگاه هنوز مشخص نشده است.

هواوی هفته گذشته از اولین گوشی تاشوی جهان با دو لولا رونمایی کرد. اما اکنون خبر رسیده است که آنر به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های سابق هواوی نیز قصد دارد محصول مشابهی به بازار عرضه کند.

به گزارش اندروید هدلاینز، این اطلاعات را منبعی آگاه چینی در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته شده‌ است. این منبع همچنین تصویر تبلیغاتی گوشی تاشوی جدید هواوی را به اشتراک گذاشته است که لبه کناری این دستگاه را نمایش می‌دهد. به گفته این منبع آگاه، گوشی تاشوی آنر در حالت بسته ضخامتی حدود یک سانتی‌متر خواهد داشت و ازاین‌حیث از نازک‌ترین محصولات بازار به شمار می‌آید.

آنر ظاهراً درحال توسعه گوشی تاشوی ظریفی با دو لولا است


هواوی میت XT

آنر پیش‌ازاین از برندهای زیر مجموعه هواوی بود که به‌علت تحریم‌های آمریکا مجبور شد راهش را از هواوی جدا کند. این برند درحال‌حاضر مستقل فعالیت می‌کند و محصولات رده‌بالایی نیز روانه بازار کرده است. باتوجه‌به سابقه ارتباط 2 برند هواوی و آنر، این احتمالاً وجود دارد که هواوی فناوری ساخت گوشی تاشو با دو لولا را نیز در اختیار آنر قرار داده باشد.

یکی از نکات قابل‌توجه درمورد گوشی تاشو برند آنر با دو لولا ضخامت ۱یک سانتی‌متری (۱۰ میلی‌متری) در حالت بسته است. رسیدن به چنین ضخامتی در گوشی تاشو با دو لولا سطح بسیار پیچیده و بالایی از مهندسی را می‌طلبد. گوشی هواوی میت XT در حالت بسته 12.8 میلی‌متر ضخامت دارد.

آنر پیش‌ازاین در گوشی مجیک V3 با ضخامت فقط ۹.۲ میلی‌متر توانست توان مهندسی خود را به رخ رقبا بکشد. این گوشی همچنین توانست رکورد گینس را نیز به نام خود ثبت کند.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره گوشی جدید آنر با دو لولا منتشر نشده است اما انتظار می‌رود این دستگاه به‌عنوان پرچم‌دار روانه بازار شود و برخی قابلیت‌های سخت‌افزاری سطح بالا را نیز دریافت کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر