نماد آخرین خبر

پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی شیائومی با قابلیت شارژ سریع خیره‌کننده ۱۶۵ وات معرفی شد

منبع
زوميت
بروزرسانی
پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی شیائومی با قابلیت شارژ سریع خیره‌کننده ۱۶۵ وات معرفی شد

زومیت/ پاوربانک جدید شیائومی با توان خروجی ۱۶۵ وات برای شارژ انواع لپ‌تاپ، گوشی هوشمند و سایر دستگاه‌های دیجیتالی ایدئال است.
 
شیائومی پاوربانک جدیدی را با ظرفیت ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت به مجموعه‌ی لوازم‌جانبی خود اضافه کرد. این محصول با ارائه‌ی سرعت شارژ عالی و انعطاف‌پذیری بالا، می‌تواند همراهی ایدئال برای سفرهای شما باشد.

طراحی جمع‌وجور پاوربانک شیائومی در کنار کابل USB-C داخلی، باعث می‌شود قابلیت‌ حمل بالایی داشته باشد. این محصول دو پورت USB-C دارد و از شارژ همزمان دو دستگاه پشتیبانی می‌کند. توان خروجی کلی ۱۶۵ وات پاوربانک مذکور به کاربران اجازه می‌دهد انواع گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و سایر گجت‌های دیجیتال را شارژ کنند.


Xiaomi

پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی جدید این شرکت می‌تواند گوشی میکس فولد ۴ را حدود ۱٫۴۱ بار، آیفون ۱۵ پرو مکس را ۱٫۷۵ بار و شیائومی ۱۴ پرو را ۱٫۸ بار شارژ کند. پشتیبانی از انواع استانداردهای شارژ سریع نیز باعث سازگاری آن با اکثر دستگاه‌های موجود در بازار می‌شود.

به گفته‌ی شیائومی، پاوربانک جدید این شرکت از ورودی ۹۰ وات پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود خودِ دستگاه با سرعت بالا شارژ شود. همچنین، نمایشگر کوچک تعبیه‌شده روی بدنه، وضعیت شارژ و سطح باتری را به کاربر نمایش می‌دهد.

درحال‌حاضر، پیش‌فروش پاوربانک قدرتمند شیائومی در چین آغاز شده است. قیمت پاور بانک مذکور به ۱۹۹ یوان (حدود ۲۸ دلار) می‌رسد و نمی‌دانیم آیا در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد یا خیر.

می‌توان گفت که ویژگی‌های محصول مورد بحث در سطح برخی از مدل‌های موجود در فهرست بهترین پاور بانک های شیائومی است و احتمالاً با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر