نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

علت اختلال اینترنت مشخص شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
علت اختلال اینترنت مشخص شد

دیجیاتو/ شرکت «های‌وب» در پی اختلال به وجود آمده در ظهر امروز که باعث از دسترس خارج شدن تعدادی از وب‌سایت‌ها شده بود، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
های‌وب مشکل به وجود آمده را ناشی از خطای انسانی پرسنل نگهداری عنوان کرده که موجب قطع ۵۵ دقیقه مرکز داده ایرانیان شده است.
در اطلاعیه های‌وب تاکید شده که مطابق قراردادهای سطح خدمات به تعهدات خود عمل خواهد کرد.
متن اطلاعیه به این شرح است: «در راستای سیاست‌های وزارت ارتباطات مبنی بر شفافیت در ارائه اطلاعات به کلیه ذینفعان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، به استحضار می‌رساند قطع ارتباطات به مدت تقریبی ۵۵ دقیقه‌ای مرکز داده ایرانیان، ناشی از خطای انسانی پرسنل نگهداری این شرکت بوده است.
از این رو از کلیه مشترکینی که از این اتفاق ناخواسته متاثر گردیدند، صمیمانه پوزش می‌طلبیم و قطعاً مطابق قراردادهای سطح کیفیت خدمات (SLA) فی‌مابین، اقدام خواهد شد.

ضمناً این شرکت با هدف جلوگیری از تکرار این اتفاقات نسبت به بازبینی و بازنگری دستورالعمل‌های پشتیبانی و نگهداری شبکه خود در اسرع وقت اقدام می‌نماید.»

شرکت «های‌وب» در پی اختلالی که ظهر امروز به‌ وجود آمد و باعث از دسترس خارج شدن تعدادی از وب‌سایت‌ها شد، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

های‌وب مشکل به‌وجودآمده را ناشی از خطای انسانی پرسنل نگهداری اعلام کرده که موجب قطع ۵۵ دقیقه‌ای مرکز داده ایرانیان شده است. در اطلاعیه های‌وب تأکید شده که مطابق قراردادهای سطح کیفیت خدمات (SLA)، به تعهدات خود عمل خواهد کرد. های‌وب با عذرخواهی از مشترکین اعلام کرده با هدف جلوگیری از تکرار این اتفاقات دراسرع‌وقت، اقدام به بازنگری در دستورالعمل‌های پشتیبانی و نگهداری شبکه خود خواهد کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره