نماد آخرین خبر

تریلر زمان عرضه بازی The Plucky Squire منتشر شد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ ساعاتی پیش استودیوی سازنده و شرکت ناشر، تریلر زمان عرضه بازی The Plucky Squire را با طرفداران به اشتراک گذاشتند.
 
The Plucky Squire یک بازی ترکیبی 2D/3D از استودیوی آل پاسیبل فیوچرز است و امروز برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. تریلرهای قبلی به زمان انتشار بازی و ویژگی‌های دسترسی آن اختصاص داشتند؛ اما جدیدترین ویدیو کاملا متفاوت به نظر می‌رسد. این تریلر به شکل یک کتاب کاغذی پاپ‌آپ از بزرگ‌ترین لحظات بازی بوده و توسط جولیا یوس و یِرای پرز تهیه شده است. در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

در ویدیوی فوق شاهد مبارزه شخصیت اصلی با یک گورکن عسل‌خوار و همچنین شلیک به حشرات با استفاده از یک کمان هستیم. علاوه‌بر هومگرامپ، ممکن است که باس‌های بیشتری نیز وجود داشته باشند؛ مانند یک پرنده غول‌پیکر که در اواسط تریلر قابل مشاهده است. ویدیوی مورد بحث با نمایی وسیع از سرزمین موژو به پایان می‌رسد و هومگرامپ به طور تهدیدآمیزی در نزدیکی جایی که ملکه اقامت دارد، ظاهر می‌شود.

بازی مورد انتظار The Plucky Squire برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و کامپیوتر (از طریق استیم) عرضه شده است و کاربران سرویس پلی استیشن پلاس نیز از روز اول به آن دسترسی دارند. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره