نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

یک نوار کاست و چک بانکی با امضای استیو جابز در حراجی برای فروش گذاشته شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
یک نوار کاست و چک بانکی با امضای استیو جابز در حراجی برای فروش گذاشته شد

دیجیاتو/ علاقه‌مندان تا پایان این ماه میلادی فرصت دارند تا پیشنهادهای خود را ارائه کنند.

به‌تازگی یک نوار کاست و چک امضاشده توسط استیو جابز برای فروش در حراجی RR Auction موجود شده است و علاقه‌مندان می‌توانند پیشنهادهای خود برای خرید بخشی از تاریخچه اپل را ارائه کنند.
 
به گزارش اپل اینسایدر، این نوار کاست و چک که شخصاً توسط استیو جابز، مدیرعامل افسانه‌ای اپل، امضا شده‌اند، از تاریخ 4 سپتامبر در وب‌سایت حراجی RR Auction موجود شده‌اند. فرصت ارائه پیشنهاد تا پایان این ماه وجود دارد. تاریخچه محصولات ارائه شده در این حراجی به سال‌های اولیه تشکیل شرکت اپل بازمی‌گردد و متعلق به زمانی است که این شرکت Apple Computer Company نامیده می‌شد.

فرصت ارائه پیشنهاد در ۲۸ سپتامبر به پایان می‌رسد
اولین شی ارائه‌شده در این حراجی چک مربوط به شرکت Apple Computer Company است که تاریخ آن به ۱۶ ژوئیه ۱۹۷۶ بازمی‌گردد. این چک توسط استیو جابز به مبلغ ۱۰.۵۲ دلار برای شرکت Elmar Electronics نوشته شده است. درحال‌حاضر ۱۵ پیشنهاد برای خرید این چک در وب‌سایت Elmar Electronics به ثبت رسیده و آخرین پیشنهاد برای خرید آن ۱۵ هزار و ۳۰۰ دلار است. وب‌سایت RR Auction تخمین می‌زد این چک با قیمت ۲۵ هزار دلار به فروش برسد.


در اواخر سال ۲۰۲۳ نیز یک چک 4 دلاری امضاشده دیگر توسط استیو جابز در همین حراجی با قیمت ۴۶ هزار دلار به فروش رسید که رقم قابل‌توجهی محسوب می‌شود.

دومین کالای ارائه شده در این حراجی یک نوار کاست امضاشده توسط استیو جابز است. این نوار کاست برای ذخیره دیتا در کامپیوترهای اپل ۲ کاربرد داشت و توسط «استیو وزنیاک» طراحی شده است. این اولین نوار کاست امضاشده توسط جابز است که در یک حراجی برای فروش گذاشته می‌شود.


درحال‌حاضر ۱۲ پیشنهاد برای خرید این نوار کاست به ثبت رسیده و آخرین پیشنهاد ثبت‌شده ۶ هزار دلار است. مرکز RR Auction انتظار دارد این نوار کاست با رقم حدود ۱۰ هزار دلار به فروش برسد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره