نماد آخرین خبر

اپلیکیشن تلفن گوگل به اپلیکیشن آیفون شباهت پیدا می‌کند؛ تصاویری از نسخه آزمایشی

منبع
زوميت
بروزرسانی
اپلیکیشن تلفن گوگل به اپلیکیشن آیفون شباهت پیدا می‌کند؛ تصاویری از نسخه آزمایشی

زومیت/ رابط کاربری تماس‌های ورودی اپلیکیشن تلفن گوگل بازطراحی خواهد شد.

گوگل با معرفی سری پیکسل ۹ طراحی گوشی‌های خود را به‌طور محسوسی به آیفون‌ها نزدیک کرد. اکنون این شرکت می‌خواهد رابط کاربری برنامه‌ی تلفن خود را هم به اپلیکیشن تلفن گوشی‌های آیفون شبیه کند.

به‌گزارش Android Authority، گوگل در نسخه‌ی v145.0.672690850 اپلیکیشن Phone by Google بازطراحی رابط کاربری را آزمایش می‌کند؛ اقدامی که باعث ایجاد شباهت به اپلیکیشن تلفن گوشی آیفون خواهد شد.

طراحی قدیمی


طراحی جدید

در نسخه‌ی کنونی اپلیکیشن مورد بحث هنگام دریافت تماس یک نماد تلفن در پایین صفحه ظاهر می‌شود که می‌توانید با بالا و پایین کشیدن آن تماس‌ها را جواب بدهید یا رد کنید. در نسخه‌ی آزمایشی جدید دو دکمه‌ی اختصاصی قرمز و سبز در نظر گرفته‌ شده‌ است که به‌ترتیب در سمت چپ و راست قرار دارند.

علاوه‌بر گوشی‌های اپل، تعداد زیادی از دستگاه‌های اندرویدی نیز از همین رابط کاربری استفاده می‌کنند. در گوشی‌های سامسونگ دکمه‌‌های قرمز و سبزرنگ به‌ترتیب در سمت راست و چپ صفحه‌نمایش قرار گرفته‌اند.


رابط کاربری اپلیکیشن تماس سامسونگ و اپل به‌ترتیب از راست به چپ
Android Authority

در کنار مدل‌های مختلف گوشی پیکسل، کاربران گوشی‌های شیائومی و وان‌پلاس هم تحت‌تأثیر این تغییر قرار خواهند گرفت، زیرا اپلیکیشن تلفن گوگل در دستگاه‌‌های نام‌برده به‌صورت پیش‌فرض وجود دارد.

توجه کنید که تصاویر بالا مربوط به نسخه‌ی آزماشی هستند و گوگل هنوز به‌صورت رسمی بازطراحی رابط کاربری را تأیید نکرده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره