نماد آخرین خبر

اپل ممکن است تعداد دکمه‌های آیفون ۱۷ را کاهش دهد

منبع
تکفارس
بروزرسانی
اپل ممکن است تعداد دکمه‌های آیفون ۱۷ را کاهش دهد

تکفارس/ اپل در حال آماده‌سازی تغییرات جدیدی در طراحی سری آیفون ۱۷ است. تعداد دکمه‌های موجود در این گوشی‌های هوشمند جدید ممکن است به سه عدد کاهش یابد.

سری آیفون ۱۵ دکمه Action را معرفی کرد که جایگزین دکمه قدیمی حالت سایلنت شد. این دکمه به کاربران امکان اجرای برنامه‌ها و کارهای دیگر را می‌دهد. در آیفون ۱۶ دکمه کنترل دوربین برای عکاسی و زوم اضافه شد. اما در آیفون ۱۷، اپل قصد دارد رویکرد خود نسبت به تعداد و جایگاه دکمه‌ها را تغییر دهد.

بر اساس اطلاعاتی که دریافت کرده‌ام، به نظر می‌رسد که اپل در حال آزمایش آیفون ۱۷ پرو با دکمه جدیدی است که جایگزین دکمه‌های حذف شده میزان صدا و دکمه اکشن خواهد شد. @MajinBuOfficial
طبق اطلاعات این افشاگر داخلی، به جای چهار دکمه در دو طرف دستگاه، اپل فقط دکمه پاور و دکمه کنترل دوربین را حفظ خواهد کرد و دکمه اکشن به طرف دیگر منتقل می‌شود و با دکمه‌های میزان صدا ترکیب می‌شود. دکمه جدید زمانی که فشار داده شود به عنوان دکمه اکشن عمل می‌کند، هنگام حرکت دادن به بالا یا پایین حجم صدا را تنظیم می‌کند و در صورت نگه داشتن آن می‌تواند برنامه‌ها را اجرا می‌کند.


علاوه بر این، گزارش‌هایی وجود دارد که اپل قصد دارد سری آیفون پلاس را با مدل باریک‌تر آیفون اسلیم جایگزین کند که بیشتر بر طراحی تمرکز دارد تا عملکرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره