نماد آخرین خبر

بازی بعدی سازندگان Baldur's Gate 3 احتمالا فاصله زیادی تا انتشار دارد

منبع
زومجي
بروزرسانی
بازی بعدی سازندگان Baldur's Gate 3 احتمالا فاصله زیادی تا انتشار دارد

زومجی/ استودیو لاریان، سازنده بازی موفق Baldur's Gate 3، به‌تازگی به زمان انتشار پروژه بعدی خود اشاره‌ای داشته است.
 
استودیو لاریان یکی از موفق‌ترین توسعه‌دهندگان بازی‌های نقش‌آفرینی در سال‌های اخیر بوده است. این شرکت با ساخت مجموعه بازی‌های Divinity: Original Sin و اخیرا بازی Baldur's Gate 3، توانسته است تا نظر منتقدان و بازیکن‌ها را به خود جلب کند. حال که Baldur's Gate 3 به موفقیتی چشمگیر دست یافته است، همه منتظرند تا ببینند پروژه بعدی این استودیو چه خواهد بود.

به گزارش IGN، سوئن وینکه، مدیر استودیو لاریان، در مراسم اهدای جوایز SEA Game Awards 2024 در مالزی، به زمان انتشار بازی بعدی این شرکت اشاره کرد. او در سخنرانی خود گفت: «ما باید سخت روی بازی بعدی کار کنیم تا بتوانیم پنج سال دیگر اینجا باشیم.» این جمله می‌تواند به معنای انتشار بازی جدید  استودیو لاریان در سال ۲۰۲۸ یا ۲۰۲۹ باشد.

اما وینکه بلافاصله پس از مراسم، در مصاحبه‌ای با رسانه آی‌جی‌ان اظهار داشت که این موضوع فقط یک شوخی بود و گفت: «می‌دانستم که به این نکته توجه خواهید کرد. فقط یک شوخی بود. نمی‌دانم، ما بازی را وقتی که آماده باشد، منتشر می‌کنیم. این‌ها بازی‌های بزرگی هستند و ساختشان زمان می‌برد، پس روی تاریخ خاصی حساب باز نکنید.»

استودیو لاریان برای توسعه Baldur's Gate 3، شعبه‌های مختلفی را در سراسر جهان افتتاح کرد. این استراتژی که دنبال کردن خورشید نام دارد، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ۲۴ ساعته روی بازی کار کنند، بدون اینکه نیازی به فشار کاری زیاد باشد.

وینکه درباره پروژه بعدی لاریان گفت که انتظارات بسیار بالاست و به تیمش توصیه کرده است که به غریزه خود اعتماد کنند. او همچنین تأکید کرد که شکست خوردن بخشی از خلاقیت است و نباید از آن ترسید.

در پایان، مدیر استودیو لاریان اصول اساسی توسعه بازی را در این استودیو، اینگونه توصیف کرد: «چیزی که بتوانید با افتخار به دوستانتان نشان دهید و چیزی که خودتان دوست دارید بازی کنید؛ این اصل اساسی است. اگر این وجود داشته باشد، ما موفق خواهیم شد.»

حال باید منتظر ماند و دید که استودیو لاریان چه زمانی از پروژه بعدی خود رونمایی خواهد کرد. آیا شما فکر می‌کنید بازی بعدی آن‌ها می‌تواند به اندازه Baldur's Gate 3 موفق باشد؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره