نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

طراحی احتمالی وان پلاس 13 در تیزر تراشه پرچمدار آینده کوالکام فاش شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجی/ رقابت برای عرضه اولین گوشی هوشمند مجهز به چیپست نسل بعدی کوالکام که نام‌گذاری آن نیز هنوز درهاله‌ای از ابهام بوده و ممکن است هرکدام از نام‌های Snapdragon 8 Elite ،Snapdragon 8 Gen 4 و Snapdragon 8 Extreme Edition را داشته باشد، چرخشی غیرمنتظره به خود گرفته است. درحالی‌که مدت‌ها شایعات حاکی از آن بود که سری شیائومی 15 اولین گوشی‌هایی خواهند بود که با تراشه جدید اسنپدراگون عرضه می‌شوند، اکنون با توجه به تیزر جدید این چیپست با نمایش طراحی احتمالی OnePlus 13، به‌نظر می‌رسد پرچمدار وان پلاس لقب اولین دستگاه با این تراشه را کسب کند.

طراحی احتمالی وان پلاس 13
پیچیدگی داستان از یک تیزر منتشرشده توسط اسنپدراگون در حساب رسمی این برند در Weibo می‌آید. این ویدئو چیز زیادی در مورد خود چیپست فاش نمی‌کند، به‌جز اینکه دارای هسته‌های CPU Oryon خواهد بود.

بااین‌حال، برجسته‌ترین نقطه آن، گوشی هوشمندی با جزیره دوربین دایره‌ای در گوشه بالا سمت چپ است. به‌راحتی می‌توان حدس زد که این یک گوشی وان پلاس است، زیرا این طراحی از زمان OnePlus 11 مشخصه گوشی‌های این شرکت بوده است.

Digital Chat Station نیز جزئیات جالب‌توجهی پیرامون تراشه آینده کوالکام اضافه کرده است. اول اینکه طبق اعلام وی، نام رسمی تراشه نسل بعدی کوالکام Snapdragon 8 Elite خواهد بود. (اگرچه “Extreme Edition” را نیز پیشنهاد کرده است).


طراحی احتمالی وان پلاس 13

جالب‌تر اینکه، این افشاگر اشاره می‌کند که گوشی نشان‌داده‌شده در تیزر کوالکام یک نمونه اولیه اسنپدراگون 8 الیت با طراحی شبیه به وان پلاس 13 است. این مورد به‌طور طبیعی این سؤال را ایجاد می‌کند که آیا وان پلاس می‌تواند اولین برندی باشد که با اسنپدراگون 8 الیت عرضه می‌شود؟

ذکر این نکته مهم است که این موضوع کماکان به‌صورت یک گمانه‌زنی باقی می‌ماند و نه وان پلاس و نه کوالکام به‌طور رسمی در مورد جدول زمانی عرضه اسنپدراگون 8 الیت یا دستگاهی که در تیزر معرفی شده است، اظهارنظر نکرده‌اند.

بااین‌حال، انتظار برای تأیید این مورد نباید طولانی باشد، زیرا احتمالاً در این ماه شاهد اولین گوشی با تراشه پرچمدار آینده کوالکام خواهیم بود.

نظر شما درباره طراحی احتمالی وان پلاس 13 چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره