نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

کارت‌های پروفایل جدید اینستاگرام اشتراک‌گذاری حساب کاربری را جذاب‌تر می‌کنند

منبع
زوميت
بروزرسانی
کارت‌های پروفایل جدید اینستاگرام اشتراک‌گذاری حساب کاربری را جذاب‌تر می‌کنند

زومیت/ اکنون برای اشتراک‌گذاری پروفایل اینستاگرام می‌توانید از کارت بسیار جذابی استفاده کنید که حاوی کد QR و نام کاربری شما است.

اینستاگرام با قابلیت جدیدی به نام Profile Card به شما اجازه می‌دهد حساب کاربری خود را به‌سادگی با دیگران به‌اشتراک بگذارید. این کارت دو طرفه، کد QR اختصاصی با نام کاربری شما را در اینستاگرام نشان می‌دهد و سایر اطلاعات قابل مشاهده در پروفایل ازجمله تصویر و بیوگرافی را نیز در خود جا می‌دهد.

به‌نوشته‌ی ورج، کاربران اینستاگرام می‌توانند با افزودن لینک‌های دلخواه و آهنگ مورد علاقه‌ی خود، رنگ و بوی بیشتری به Profile Card ببخشند. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، امکان تغییر تصویر پس‌زمینه‌ی کارت پروفایل نیز وجود دارد که باعث می‌شود تا حدودی شبیه به کارت ویزیت دیجیتال برای حساب کاربری اینستاگرام به‌نظر برسد.

قابلیت Profile Card اینستاگرام، علاوه‌بر ارائه‌ی روشی آسان‌تر برای اشتراک‌گذاشتن حساب کاربری، می‌تواند راهکاری کارآمد برای ارائه‌ی نمای کلی از علایق کاربران به دیگران باشد. سازندگان محتوا نیز می‌توانند از کارت‌های پروفایل برای ارائه‌ی لینک‌های مرتبط با اطلاعات تماس خود استفاده کنند.

برای مشاهده‌ی Profile Card خود، به پروفایل اینستاگرام‌تان مراجعه و گزینه‌ی Share Profile را انتخاب کنید. اکنون با انتخاب آیکون مداد در گوشه‌ی بالا سمت‌راست صفحه، می‌توانید عناصر کارت پروفایل خود را ویرایش کنید. در نهایت می‌توان از گزینه‌های موجود در پایین صفحه برای به‌اشتراک‌گذاشتن پروفایل با دوستان یا دانلود آن برای انتشار در پلتفرم‌های دیگر استفاده کرد. همچنین گزینه‌ای به نام Add to Story وجود دارد که کارت دوطرفه‌ای برای شما ایجاد می‌کند و می‌توانید آن را سفارشی‌سازی کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره