خالق PUBG در بازی جدید خود از چه عناوینی الهام گرفته است؟

گیم فا/ استودیوی PlayerUnknown Productions که گیمرها آن را بیشتر با عنوان محبوب PUBG میشناسند، در پروژه جدید خود مسیر بسیاری متفاوتی را پیش گرفته است. Prologue: Go Wayback یک عنوان جهان باز در سبک شبیهساز بقای حرفهای خواهد بود که به گفته سازنده، محیطی بیرحم برای بازیکنان برای کاوش به ارمغان خواهد آورد. حال در جدیدترین مصاحبه خود، کارگردان PGWB از منابع الهام خود پرده برداشته است.
در Prologue: Go Wayback، نادیده گرفتن نیازهای طبیعی بدن شما، از جمله گرسنگی، باعث مرگ زودهنگام شما خواهد شد، تا حدی که توسعهدهنده اعلام کرد «از کلمه مفرح برای توصیف این عنوان استفاده نمیکنیم».
در حالی که این شبیهسازی بقا، ممکن است ذهن شما را به آثاری مانند Minecraft، Rust و یا The Forest سوق دهد، به گفته سازنده، منبع اصلی الهام آنها برای توسعه این عنوان، بازیهایی مانند DayZ ،Project Zomboid و حتی Left 4 Dead بودهاند که علت بیرحمانه بودن آن را توجیه میکند.
در مصاحبه خود با وبسایت GamesRadar، کارگردان PGWB، اسکات دیویدسون (Scott Davidson)، اطلاعاتی درباره فرایند توسعه این عنوان به اشتراک گذاشته است:
در ابتدا، ما چندین بازی مختلف را انتخاب کرده و سپس آنها را بازی کردیم. ما اول DayZ را داشتیم، بعد راجع به چیزهایی که از گیمپلی DayZ خوشمان میآمد صحبت کردیم. بعد، ما برای مدتی Minecraft بازی کردیم و پس از آن نیز، به تجربه Project Zomboid پرداختیم. ما سعی کردیم بیشتر بازیهای دارای قابلیت آنلاین را تجربه کنیم، زیرا میخواستیم همه تیم توسعه با هم در محیط بازی حضور داشته باشیم و راجع به گیمپلی آن با دیگر گفتگو کنیم.
این کارگردان در ادامه افزود:
زمانی که میخواهم به سؤال «ماهیت Prologue» پاسخ دهم، کمی سعی میکنم به شکل کلی به قضیه نگاه کنم. در واقع این عنوان، راجع به این است که شما برای بقا، از یک کابین به کابین دیگر بروید که به طرز جالبی، مرا یاد Left 4 Dead میاندازد. در آن عنوان نیز، شما میبایست از یک خانه امن به خانه امن دیگری پیشروی میکردید و اتفاقات زیادی در این میان نیز برای شما رخ میداد.
Prologue: Go Wayback به زودی برای کاربران رایانههای شخصی وارد فاز دسترسی زودهنگام خواهد شد، اما همچنان تاریخ مشخصی برای زمان انتشار این عنوان اعلام نشده است.