گزارش: سرمایهگذاری باورنکردنی EA روی بازی Battlefield 6

گیم فا/ عنوان مورد انتظار Battlefield 6، چشم میلیونها گیمر را در سرتاسر جهان به خود دوخته است. بهتازگی مشخص شده که EA برای موفقیت این عنوان نهتنها هزینههای سنگینی انجام داده است، بلکه دستمزدهای زیادی برای تولیدکنندگان محتوا در نظر میگیرد.
بر اساس اخبار دریافتی از منابع مطلع، شرکت EA در ماه گذشته مشغول جذب سازندگان محتوا برای کمک به تبلیغات Battlefield 6 بوده و مبلغ قابلتوجهی را برای پرداخت به آنان هزینه کرده که برخی از این موارد شامل پرداخت کامل هزینههای سفر به لسآنجلس و پرداخت دستمزدهای قابلتوجه است.
این تمام ماجرا نیست و گویا این شرکت تمرکز کامل خود را بر روی موفقیت Battlefield 6 معطوف کرده و در این راه، نه یک استودیو بلکه چهار استودیو را برای توسعه این عنوان بهکار گرفته است. این ۴ استودیو شامل DICE، Ripple Effect، Motive Studios و Criterion هستند.
همچنین بر اساس گزارشهای مالی، این شرکت در مجموع مبلغی بالغبر ۴۰۰ میلیون دلار برای توسعه این عنوان اختصاص داده است و این بودجه هنگفت با توجه به برنامههای تبلیغاتی، قطعا بهطور قابلتوجهی افزایش خواهد یافت. رویکرد و هدفگذاری EA برای موفقیت Battlefield بعدی، تلاش برای جذب ۱۰۰ میلیون بازیکن، نه از طریق فروش مستقیم این بازی بلکه با تکیهبر ویژگی Battle Royale رایگان آن است.
همچنین برخی از استودیوهای فعال در توسعه این عنوان، بهخاطر Battlefield 6 درگیر تاخیر در پروژههای خود بودهاند. یکی از این پروژهها، بازی Iron Man از استودیوی Motive است که بخشی از یک قرارداد سهگانه با مارول خواهد بود. البته این بازی هنوز تا زمان انتشار فاصله زیادی دارد.