سبک مبارزههای GTA 6 احتمالاً شبیه یکی از بازیهای معروف خواهد بود

زومیت/ یکی از انیماتورهای سابق راکاستار از احتمال تحول در سبک مبارزههای تنبهتن GTA 6 میگوید.
راکاستار تاکنون بخشهای متعددی از تصاویر بازی GTA 6 را نمایش داده، اما هنوز گیمپلی کاملی از بازی در دست نیست. بهلطف انتشار دو تریلر و افشاگریها، طرفداران دید کلی از سبک بازی پیدا کردهاند، اما پرسش مهمی همچنان بیپاسخ مانده است.
یکی از دغدغهها، نحوهی اجرای مبارزات تنبهتن در GTA 6 است. یک توسعهدهندهی پیشین راکاستار باور دارد تیم سازنده میتواند برای بهبود این بخش، از تجربهی استودیو ناتیداگ و بازی The Last of Us الهام بگیرد.
مایک یورک که سابقهی فعالیت بهعنوان انیماتور در آثاری مانند GTA 5 و God of War Ragnarok را دارد، دربارهی سیستم مبارزهی GTA 6 صحبت کرد. او به بخشهایی از Red Dead Redemption 2 اشاره کرد که میتواند بهبود یابد. به گفتهی یورک، با وجود نقاط قوت فراوان مجموعهی Grand Theft Auto، این بازیها همواره در مبارزات بدون سلاح ضعف داشتهاند.
یورک میگوید هرچند راکاستار در RDR 2 پیشرفتهایی در مبارزات ایجاد کرد، اما این بخش همچنان بیشازحد کند و واقعگرایانه بهنظر میرسید.
یورک به گیمپلی The Last of Us 2 اشاره کرده و گفت در این بازی، انیمیشنهای مبارزهای با سرعت بیشتری اجرا میشوند تا حس ریتم و ضربه، بهتر منتقل شود. او معتقد است چنین رویکردی میتواند برای GTA 6 مناسب باشد، چون فضای طنزآمیز و سرگرمکنندهی آن انعطاف بیشتری برای چنین تغییراتی دارد.