نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

پاسخ به گلایه کاربران وب‌سایت‌ تخفیف گروهی

منبع
فارس
بروزرسانی
پاسخ به گلایه کاربران وب‌سایت‌ تخفیف گروهی
فارس/ کاربران يک وب‌سايت تخفيف و خريد گروهي به برگشت‌ نخوردن وجوه پيشنهادهاي لغو شده معترض‌اند. يک مقام مسئول در اين سايت مي‌گويد: کاربران مي‌توانند مبالغ خود را پس بگيرند اما معمولاً عودت وجه براي مبالغ محسوس درخواست مي‌شود. اخيرا برخي کاربران يک وب‌سايت تخفيف و خريد گروهي در تماس با اين خبرگزاري از شيوه عمل اين سايت در عودت وجه انتقاد کردند. به گفته اين کاربران هنگامي که يک پيشنهاد به دلايلي از جمله عدم امکان ارائه سرويس از سوي ارائه‌دهنده خدمت يا لغو قرارداد سايت با ارائه‌دهنده خدمت لغو مي‌شود، سايت لغو پيشنهاد را به خريداران آن اطلاع‌رساني نمي‌کند و خريدار زماني که قصد استفاده از کوپن خريداري شده را داشته باشد متوجه لغو کوپن مي‌شود. علاوه‌بر اين، کاربران اين سايت از روال بازگشت وجه در موارد لغو کوپن‌ها انتقاد کردند. آنها اعلام مي‌کنند درباره پيشنهادهاي لغو شده، وجوه دريافتي عودت داده نمي‌شود، بلکه به عنوان ذخيره در حساب کاربري شخص نزد سايت محفوظ مي‌ماند تا در خريدهاي بعدي استفاده شود. کاربران اعلام مي‌کنند درباره خريدهاي با مبلغ نسبتا زياد، ممکن است مدت زمان زيادي وجه نزد سايت بماند تا دوباره مصرف شود. آنها خواستار عودت وجه پس از لغو پيشنهادها هستند. در پيگيري خبرنگار ما، حسن جهاني معاون فروش يکي از اين شرکت‌ها اعلام کرد: به متقاضياني که خواهان بازگشت وجوه پيشنهادهاي لغو شده باشند مبالغ عودت داده مي‌شود. وي گفت: کاربران مي‌توانند با ارائه درخواست و ارائه اطلاعات براي پرداخت، مبالغ خود را پس بگيرند در غير اين صورت مبالغ به حساب کاربري مشتري براي استفاده‌هاي بعدي ذخيره مي‌شود. وي گفت: از ابتدا روال کار بر بازگشت وجوه‌هاي لغو شده در صورت درخواست مشتريان بوده اما تجربه نشان داده مشتريان براي مبالغ کم درخواست بازگشت وجه نمي‌کنند و معمولاً درخواست عودت وجه براي مبالغ محسوس ارائه مي‌شود. مطالب جذاب، داغ و آموزشي فناوري اطلاعات در کانال تلگرامي «آي تي»