انتخاب/ اين روزها پلتفرم ديزني پلاس با هدف ارائه آنلاين برمامه هاي ديزني با مخاطبان به شکل محدود در دسترس مخاطبان IOS قرار گرفته است و نتايج خيره کننده اند.
به نظر مي رسد مخاطبان بسيار بيشتر از آن چه تصور مي شد به ديزني پلاس علاقه دارند. اين موضوع را مي توان با رکوردهاي بي نطير ديزني پلاس به راحتي متوجه شد.
ديزني پلاس ، سرويس پخش ديزني است که از اوايل روز سه شنبه راه اندازي شد و در همين مدت 3.2 ميليون بار بار در دستگاه هاي تلفن همراه بارگيري شد و 1.3 ميليون ساعت مشاهده در 24 ساعت اول را ثبت کرد. اين برنامه در اپ استور براي کارکنان iOS در ايالات متحده و کانادا در دسترساست. در هلند (سومين کشوري که ديزني پلاس) را راه اندازي کرد نيز شرايط بسيار مثبت است.
ديزني پلاس شايد پرمخاطب ترين نمونه بارگذاري فيلم هاي محبوب هاليوود و رقيبي جدي براي رقابت با امثال نتفيليکس در بش ويدئو است.
بازار