برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عرضه نسخه جدید ردمی نوت 8 پرو حقیقت ندارد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
عرضه نسخه جدید ردمی نوت 8 پرو حقیقت ندارد
گجت نيوز/ يکي از مديران شيائومي در هند، شايعه‌ي عرضه نسخه جديد ردمي نوت 8 پرو (Xiaomi Redmi Note 8 Pro) با بهره‌گيري از پردازنده Snapdragon 730G را به طور کلي رد کرد.
شايعاتي که در خصوص عرضه‌ي نسخه جديد ردمي نوت 8 پرو با بهره‌گيري از تراشه‌ي اسنپدراگون 730 جي منتشر شده بود را به خاطر مي‌آوريد؟ اين شايعات امروز توسط يکي از مديران شرکت شيائومي در هند به نام آنوج شارما به طور کلي رد شد.
در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم
اخيرا يک افشاگر اطلاعاتي را از نسخه‌ي جديدتر گوشي Redmi Note 8 Pro با بهره‌گيري از اين تراشه منتشر کرده بود. وي يک گوشي برند شيائومي که تاييديه 3C را دريافت کرده را به اين محصول منتسب مي‌دانست. به گفته‌ي وي، يک گوشي برند شيائومي با شماره مدل‌هاي M1912G7BE و M1912G7BC در سايت 3C رويت شده است. او همچنين ادعا مي‌کرد که اين شماره مدل‌ها، مربوط به نسخه‌هاي جديد نوت 8 پرو ردمي هستند که به جاي تراشه‌ي هليو جي 90 تي از تراشه‌ي اسنپدراگون 730 جي کوالکام قدرت مي گيرد. اما حالا به نظر مي‌رسد اين دو شماره مدل، متعلق به محصول ديگري است. برخي شايعات نشان مي‌دهند که اين شماره مدل‌ها مي‌تواند مربوط به نسل جديد گوشي پوکو اف 1 به نام پوکو اف 2 باشد که شيائومي آن را با تمرکز بر بازارهاي بين‌المللي عرضه کرده بود. ما هنوز اطلاعات زيادي در مورد اين گوشي نداريم. فقط اميدواريم طي روزها و هفته‌هاي آينده، تيزرهاي تبليغاتي از آن را در فضاي مجازي ببينيم.
در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره